کد خبر: 944319
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
همزمان با دهه فجر
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی از بهره‌مندی ۱۲هزار خانوار روستایی دیگر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.

علیرضا رضوی در جمع خبرنگاران گفت: با فرارسیدن دهه فجر چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه در ۱۳ شهرستان با اعتبار ۱۴۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهدرسید.

وی، ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها ۱۱ هزار و ۹۷۹ خانوار با بیش از ۴۶ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۴۰ روستای استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهندشد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی، خاطر نشان کرد: از طرح‌های افتتاحی، ۸ طرح در هرکدام از شهرستان‌های ارومیه، خوی و ماکو، ۵ طرح در شهرستان پیرانشهر، ۲ طرح در هر کدام از شهرستان‌های سردشت و پلدشت و در شهرستان‌های مهاباد، نقده، شاهین دژ، شوط، سلماس، تکاب و بوکان هرکدام یک طرح آب رسانی، اصلاح، توسعه و بازسازی انجام می‌شود ضمن اینکه همزمان با دهه فجر ۶ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی خواهدشد.

رضوی، اظهار کرد: اعتبار طرح‌های فوق از محل اعتبارات استانی، صندوق توسعه و بانک توسعه اسلامی خواهد بود که با اتمام آنها، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ۳۷ هزار و ۴۰۷ خانوار تأمین و تصفیه فاضلاب ۲ هزار و ۹۹۲ خانوار انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر