کد خبر: 944265
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:
اعتبارات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اعتبارات برای مطالعه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز ندایی در بازدید از منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر اظهار داشت: برای مطالعه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاغلار اعتبار مورد نیاز اختصاص یافته و به زودی توسط میراث فرهنگی این طرح مطالعه و به اتمام خواهد رسید و نیز پل تاریخی قرمز نیر هم ابتدای سال آینده مرمت و بازسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: شناسایی قابلیت توریسمی محدوده، اشتغالزایی، حفاظت، شناسایی ظرفیت و توان‌های محیطی از جمله اهداف مهم ساماندهی بولاغلار نیر محسوب می‌شود که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با توجه به در نظر گرفتن شرایطی از جمله نزدیکی به شهر توریستی سرعین از بولاغلاربه عنوان یک مکان بسیار مهم گردشگری بسازیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  اردبیل با بیان اینکه این ساماندهی بدون جراحی و دخالت بیشتر در طبیعت توسط بخش خصوصی انجام می‌شود افزود: این طرح با استفاده از آمایش سرزمین انجام خواهد شد که زیر ساخت های تفریحی، اقامتی و گردشگری با اولویت گردشگران بین راهی و کوتاه مدت در این طرح گنجانده شده است.

ندایی تصریح کرد: منطقه گردشگری بولاغلار نیر مجموعه ای از چشمه‌های متعدد بادبی بالا در یک محدوده نه چندان وسیع قرار دارد ، که در فاصله بسیار کمی از محدوده شهر نیر به عنوان تفرجگاه اکوتوریسم و فضای پیک نیک خانوادگی مورد استفاده مسافران و شهروندان قرار میگیرد.

ندایی از تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر بازدید کرد و گفت: سال آینده این پروژه بزرگ به بهره برداری خواهد رسید و عملیات احداث ساختمان دولت این شهرستان سال آینده به اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر