کد خبر: 944248
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
دبیر شورای نگهبان گفت: باید قدردان ملت نجیب و شریف ایران باشیم که با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچنان در دفاع از انقلاب خود استوارند.

جوان‌آنلاین: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز این شورا با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، این مقطع بی‌سابقه تاریخی که بعید است مشابهی در آینده هم داشته باشد، چنان تحول عظیمی بر اساس معنویت و اسلام ایجاد کرد که از جوانان زمان جهل، فساد و غفلت، انسان‌هایی عاشق ایثارگری و شهادت ساخت.

دبیر شورای نگهبان با یادآوری استقبال شکوهمند و بی‌نظیر از بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: این حرکت الهی اسلام را زنده کرد و به سرعت به خارج از مرزها سرایت داد، به صورتیکه اکنون علاوه بر عاشقان آن پیر فرزانه در ایران اسلامی، دلباختگان امام راحل در خارج از مرزها بیشمارند.

آیت‌الله جنتی سرنگونی حرکت 2500 ساله شاهنشاهی با دستان خالی و بدون امکانات مالی و تسلیحاتی را حماسه عجیبی دانست و افزود: ما باید با انجام وظیفه خود، قدردان این امانت الهی باشیم.

دبیر شورای نگهبان ایجاد روحیه دین‌مداری و احیای اسلام ناب و عدالت قرآن‌محور را از برکات این انقلاب بزرگ دانست و تأکید کرد: ما باید از این امانت بزرگ امام راحل محافظت کنیم و در این زمینه دوری از دنیاطلبی، ثروت‌اندوزی و قدرت‌طلبی ضروری است.

وی مسئولان را به جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال، فساد و گرانی توجه داد و اظهار داشت: ما باید قدردان ملت نجیب و شریف ایران باشیم که با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچنان در دفاع از انقلاب خود استوارند.

دبیر شورای نگهبان در پایان با اشاره به شیطنت‌های جدید استکبار به ویژه آمریکا در ایجاد فتنه در کشور گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی به ویژه رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع روشنگری کنند و امیدواریم این انقلاب همچنان در مسیر پیشرفت موفق باشد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار