کد خبر: 944194
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی:
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با تکذیب افزایش قیمت این نوع گوشت به ۱۱۰ هزار تومان گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف‌کنندگان امروز به ۸۵هزار تومان کاهش یافته‌است.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: به گزارش «مهر»، علی اصغر ملکی اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش نرخ گوشت گوسفندی به ۱۱۰ هزار تومان در بازار را تکذیب کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف‌کنندگان امروز به ۸۵ هزار تومان کاهش یافته‌است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه واردات گوشت قرمز به کشور ادامه دارد، اظهارداشت: طبق اعلام مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام، قرار است واردات دام زنده به کشور انجام شود و طبق آخرین اطلاعات واصله، اولین محموله طی یکی، دو روز آینده وارد کشور می‌شود. ملکی با بیان اینکه مقدمات کار فراهم شده است، گفت: فعلاً قرار است واردات دام زنده از کشور رومانی انجام شود.
وی اضافه کرد: با قطعی شدن واردات دام زنده، قیمت گوشت گوسفندی امروز، سه‌شنبه ۹ بهمن ماه ۵ هزار تومان کاهش یافته و هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف‌کنندگان به ۸۵ هزارتومان رسیده است و انتظار داریم با ورود این محموله‌های به بازار، شاهد کاهش بیشتر قیمت باشیم.
ملکی با اشاره به برخورد شدید مسئولان با قاچاق دام زنده در استان‌های مرکزی و نقاط مرکزی گفت: مرز عراق بسته‌شده و کنترل‌ها به شدت افزایش یافته به همین دلیل از دیروز قیمت دام زنده نیز کاهش داشته‌است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار