کد خبر: 944124
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان از احتمال اعزام تیمی منتخب از نفرات اردونشین به تورنمنت بین المللی کرواسی خبر داد.
جوان آنلاین: مهدی شربیانی با بیان اینکه اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از روز ۱۳ بهمن ماه آغاز خواهد شد، گفت: نخستین اردوی تیم جوانان پس از حضور موفق این تیم در رقابت‌های جهانی طی روز‌های ۱۳ تا ۱۹ بهمن ماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این اردو، ایجاد هماهنگی بیشتر بین کشتی گیران و کادر فنی و همچنین استارت برنامه‌های مدون این تیم تا حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان است.

وی تصریح کرد: فرنگی‌کارانی که به اردوی مذکور دعوت شده‌اند به احتمال فراوان پس از پایان این مرحله از تمرینات به یک تورنمنت بین المللی اعزام خواهند شد که ما سعی می‌کنیم با کسب موافقت از سوی متولیان فدراسیون، نفرات منتخب کادر فنی را به تورنمنت بین المللی کرواسی اعزام کنیم. البته همه چیز بستگی به موافقت مسئولان و صدور ویزای کرواسی دارد.

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان افزود: طبق برنامه کادر فنی قرار است رقابت‌های انتخابی در اسفندماه امسال برگزار شود تا نفرات برتر بتوانند با حضور در اردو‌های بعدی خودشان را مهیای میادین مهم پیش رو کنند. ما در خرداد ماه سال بعد رقابت‌های جهانی را پیش رو داریم و تیرماه نیز باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یابیم، در نتیجه باید تا آن زمان به خوبی خودمان را تجهیز و آماده کنیم.

شربیانی در پایان خاطر نشان کرد: فرنگی کاران جوان اوایل سال آینده نیز باید در رقابت‌های بین المللی جام شاهد حضور یابند که این رقابت‌ها نیز تاثیر زیادی در شناسایی بهترین نفرات برای مسابقات آتی دارد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار