کد خبر: 944105
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: متاسفانه در بحث شناساندن داشته‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل ضعف‌های عمده‌ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم‌شده گردشگری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جلسه هماهنگی برنامه‌های نمایشگاه‌ بین‌المللی گردشگری تهران که در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در بحث شناساندن داشته‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل ضعف‌های عمده‌ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم‌شده گردشگری محسوب می‌شود.

وی افزود: معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان باید به صورت گسترده، منسجم و کارشناسی شده و با کمک بخش‌خصوصی انجام شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یکی از بهترین فرصت‌ها برای ایجاد فضای تعامل با سایر شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه گردشگری خواهد بود.

فلاحی ادامه داد: رییس جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگی به همراه سفرای کشورهای خارجی از جمله میهمانان اصلی این نمایشگاه خواهد بود که این موضوع اهمیت این نمایشگاه را دوچندان می‌کند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری سلامت و گردشگری زمستانی فرصت کم‌نظیری است که باید مورد توجه فعالان بخش‌خصوصی قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر