کد خبر: 944104
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
فرماندار سرعین:
فرماندار سرعین گفت: هم اکنون هشت هزار میلیارد ریال طرح سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این شهرستان در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسن حسن پور در مصاحبه با خبرنگاران این میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی را در بین شهرستان های استان و حتی شهرستان های دارای جمعیت برابر در کشور کم نظیر خواند و اظهار کرد: در حال حاضر روند سرمایه گذاری در سرعین تسهیل شده و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیش از 8 هزار میلیارد ریالی در سرعین سرمایه گذاری می‌کنند که اغلب این طرح ها در بخش تولیدی، اقتصادی، خدماتی و گردشگری در حال اجراست.

وی افزود: سرعین ظرفیت‌های گردشگری بسیاری دارد که این امر توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی را به خود جلب کرده تا  ر منطقه سرمایه‌گذاری گنند.

فرماندار سرعین از حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: در این زمینه رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران اولویت اساسی است. فرماندار سرعین گفت: سرعین ظرفیت تبدیل قابلیت‌های بکر به فرصت‌های مناسب را دارد و میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.

حسن پور بیان کرد: آب‌های گرم معدنی و مراکز اقدامی این منطقه توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. فرماندار سرعین از ایجاد راهدارخانه در منطقه آلوارس سرعین خبر داد و بیا‌ن کرد: با توجه به تردد قابل توجه باید در این زمینه راهدارخانه احداث می‌شود.

فرماندار سرعین گفت:  یکی از نیاز ااساسی این شهرستان ایجاد هتل پنج ستاره و سالن کنفرانس ویژه و استاندارد و ویژه است که سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده و با را‌ه‌اندازی این پروژه‌ها اشتغال‌زایی نیز می‌شود.

 وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین خبر داد و افزود: با برگزاری این جشنواره ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان مشخص می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر