کد خبر: 944102
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در قالب جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 12 فیلم منتخب در سینماهای اردبیل اکران می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدناصر اسحاقی در نشست با خبرنگاران در اردبیل با اشاره به اینکه سینماهای اردبیل برای اکران فیلم فجر آماده شده است، اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته و با هدف رعایت عدالت پخش فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر قرار شده اردبیل نیز میزبان چخش فیلم‌هایی باشد که در این زمینه سینما انقلاب در اکران این فیلم‌ها پیشقدم شده است.

وی با بیان اینکه میزبانی از این رویدادها زمینه جلب رضایت مخاطبان را به شایستگی فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: از 12 تا 22 بهمن ماه امسال نیز 12 فیلم منتخب این جشنواره بین‌المللی در اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل این رویدادها را تلاش برای جلب رضایت مخاطبان و علاقمندان به سینما اعلام کرد و گفت: امیدواریم همچون سال‌های گذشته اکران این فیلم‌ها با استقبال گرم اهالی استان اردبیل روبرو شود.

اسحاقی افزود: ما در سال‌های اخیر هم سینما انقلاب و هم سینما قدس اردبیل را به تجهیزات مناسب آراسته کردیم به طوری که تجهیز و نوسازی بیش از 5 هزار صندلی سینما با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و خود سینماداران انجام شده است.

وی به حضور کودکان و نوجوانان در موعد پخش فیلم‌های این بخش نیز اشاره و تصریح کرد: 5 فیلم کودک و نوجوان جشنواره از 13 تا 17 بهمن ماه اکران خواهد شد که با هماهنگی‌های انجام شده قرار است کودکان و نوجوانان ما به صورت رایگان از نزدیک شاهد پخش این آثار سینمایی باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مورد اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: معتقدیم برگزاری جشنواره فیلم فجر در حقیقت عدالت فرهنگی و هنری را در جامعه ما نشان می‌دهد و با تمرکززدایی سعی بر این است تا این رویدادها به شکل مطلوب و مناسب در سال‌های آینده تداوم پیدا کند.

اسحاقی اضافه کرد: در جشنواره سال گذشته تماشاگران و مخاطبان استان اردبیل در زمان اکران فیلم‌ها با حضور گرم در سالن‌های سینما اشتیاق خود را به برگزاری این رویداد نشان دادند و تلاشی که کمپین‌های راه‌اندازی شده به ویژه توسط تشکل‌های مردم نهاد انجام شد بستری را فراهم کرده تا بتوان علاقمندان را با سالن‌های سینما آشتی داد.

وی با ابزار خرسندی از ملحق شدن استان اردبیل به جمع استان‌های تولیدکننده فیلم‌های بلند تصریح کرد: دومین فیلم بلند استان اردبیل در حال تولید است و ما امیدواریم همچنان در باشگاه فیلم باند ایران بدرخشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مورد نرخ بلیط‌ها نیز اظهار کرد: نرخ این بلیط‌ها 7 و 10 هزار تومان تعیین شده تا متفاوت از تهران علاقمندان بتوانند با قیمت مناسب نسبت به تهیه بلیط و مشاهده فیلم‌ها اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر