کد خبر: 944100
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: ۱۱۷ کارگاه و واحد تولیدی راکد بخش کشاورزی مجددا راه‌اندازی شدند که حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار گرفته و آن‌ها در جنگ اقتصادی ایثار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در آیین افتتاح مدرن‌ترین واحد تولید مرغ گوشتی هشجین بخش خورش رستم خلخال اظهار داشت: باید در جنگ اقتصادی شبانه‌روزی و جهادی فعالیت کنیم و روش‌های مناسبی برای افزایش راندمان تولید و توسعه پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: باید از سرمایه‌گذاران حمایت همه جانبه داشته باشیم چرا که آنها تمام توان خود را در راستای توسعه و پیشرفت طرح‌های اقتصادی مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم روستایی برای اشتغال جوانان به کار می‌گیرند.

استاندار اردبیل راه‌اندازی واحد 60 هزار قطعه‌ای مرغداری در روستای مزرعه واقع در خورش رستم را به فال نیک گرفت و افزود: در فاز نخست این مجموعه 12 نفر به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند و در فازهای بعدی تعداد اشتغال به بیش از 50 نفر می‌رسد.

بهنام‌جو دعوت از افراد ذی‌نفوذ و سرمایه‌دار را وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: افرادی که دلسوز سرزمین مادری و زادگاه خود هستند باید با تمام وجود از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

وی‌ استان اردبیل را برای سرمایه‌گذاری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با تهیه زمین و صدور مجوز در سریع‌ترین زمان ممکن از سرمایه‌گذاران در نقاط مختلف حمایت می‌کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: با راه‌اندازی و فعالیت پنجره واحد در این استان امکان رسیدگی سریع به مشکلات و خواسته سرمایه‌گذاران طرح‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف، ارائه تسهیلات بانکی و رفع موانع اداری و تولید فراهم شده است.

بهنام‌جو از راه‌اندازی مجدد 117 کارگاه و واحد تولیدی راکد بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این واحدها توسط دستگاه‌های متولی احصا و در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شده و مالکان این واحدها قصد توسعه دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر