کد خبر: 944064
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
مدیر شرکت نفت منطقه کردستان:
مدیر شر‌کت نفت استان کردستان گفت: بیش از ۵۰ میلیون لیتر نفت سفید به روستا‌های این استان ارسال شد.

فریدون یاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان اظهار کرد: در راستای تامین و توزیع مطلوب سوخت در منطقه کردستان، ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی برای بیش از 24 هزار مشترک روستایی از پیش برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به سرد و کوهستانی بودن استان و همچنین کاهش شدید دمای هوا در این فصل، هر سال تدابیر مناسبی برای سوخت‌رسانی مطلوب به همه نقاط منطقه، از ماه‌ها پیش اندیشیده می‌شود تا مشترکان فاقد گاز طبیعی، در روزهای سرد و برفی زمستان با مشکلی مواجه نشوند.

وی با اشاره به بحث ضرورت ذخیره‌سازی نفت سفید روستایی تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، پیش از مهرماه اقدام به ذخیره‌سازی سوخت برای بیش از 24 هزار مشترک روستایی کرده است.

مدیر شرکت نفت منطقه کردستان اعلام کرد: تا‌کنون بیش از 50 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شد که از این مقدار 28 میلیون لیتر به روستاهای صعب‌العبور استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است.

یاسمی همچنین به فعال بودن 375 باب فروشندگی نفت سفید در استان اشاره کرد و یادآور شد: در روزهای اخیر نیز که شاهد بارش برف و انسداد راه‌های روستایی در کردستان بوده‌ایم، سوخت‌رسانی به شکل مطلوبی روند طبیعی خود را ادامه می‌دهد و خوشبختانه در هیچ کدام از نواحی 9 گانه منطقه کردستان با مشکل مواجه نیستیم.

وی اظهار کرد: وضعیت ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در سطح استان نیز مطلوب و همه جایگاه‌های عرضه و سی.ان.جی منطقه نیز با توجه به بارش برف و برودت هوا در مدار بوده و به همشهریان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به تامین و ذخیره‌سازی کامل سوخت مورد نیاز روستائیان استان گفت: در دهه مبارک فجر نیز کالابرگ ویژه‌ای برای مشترکان روستایی صادر خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر