کد خبر: 944053
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
شهردار فردیس:
شهردار فردیس گفت: مدیریت شهری می‌تواند اتاقی در یکی از فرهنگسراهای شهر را برای استقرار ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اختصاص دهد.

منوچهر غفاری در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس که در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای استقرار و تجهیز دبیرخانه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر همکاری لازم را خواهد داشت، اظهار کرد: در جلسه گذشته مقرر شد شهرداری مشکین‌دشت نسبت به استقرار مکان این ستاد اقدام کند و شهرداری فردیس نیز اقدامات لازم را برای پشتیبانی و تجهیز آن انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس برای اجرای این فریضه در شهر، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.شهردار فردیس بابیان اینکه مدیریت شهری فردیس می‌تواند اتاقی از یکی از فرهنگسراهای شهر را برای استقرار ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در اختیار این ستاد قرار دهد، اضافه کرد: در این صورت، شهرداری مشکین‌دشت نسبت به تجهیز آن اقدام کند.

غفاری در بخش دیگری بابیان اینکه مدیریت شهری فردیس به امربه‌معروف و نهی از منکر توجه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: این مهم در مجموعه شهرداری رعایت می شود.به گفته وی تکریم ارباب‌رجوع یکی از اقدامات مورد تأکید مدیریت شهری فردیس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار