کد خبر: 944028
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
رئیس کتابخانۀ امام‌رضا(ع):
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانۀ امام رضا(ع) شهرستان تربت حیدریه از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی، مجموعه‌ای از پوستر با موضوع پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را در معرض نمایش قرار داده است.

 رئیس کتابخانۀ امام‌رضا(ع) از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در تربت حیدریه، با بیان این که یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ‌کردن مشکلات، زیرسؤال‌بردن و یا کم‌ارزش جلوه‌دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارامد نشان‌دادن نظام دینی است، از برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های بعد از انقلاب تاکنون خبر داد.

جواد صادقی‌فر افزود: این نمایشگاه با عنوان «ما با تو پر گرفتیم»، به مدت یک هفته در محل کتابخانۀ امام رضا(ع) شهرستان تربت حیدریه واقع در شهرک ولی‌عصر(عج)، خیابان چمران، جنب بوستان مینو، در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

وی در پایان هدف از این نمایشگاه را مروری بر مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر به‌ویژه در راستای آگاهی نسل جوان و نوجوان اعلام کرد.

گفتنی است که کتابخانۀ امام رضا(ع) شهرستان تربت حیدریه، در سال 1393 خورشیدی، با 839 مترمربع زیربنا، به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی افتتاح شد و در حال حاضر با دارابودن حدود 23 هزار منبع چاپی و شنیداری و دیداری، به اهالی فرهنگ و دانش این شهرستان، ارائه خدمات می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار