کد خبر: 944000
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
واکنش‌های تند به اظهارات خفت‌آمیز فرخ‌نژاد در مدح حاکمان سفاک و دیکتاتور امارات
اظهارنظر خفت‌آمیز و تأسف‌بار حمید فرخ‌نژاد در مذمت اوضاع ایران و تمجید از شیخک‌های بی‌ریشه حاکم بر یکی از امیر‌نشین‌های امارات در آخرین پست اینستاگرامی‌اش واکنش‌های تند بسیاری از کاربران و فعالان فضای مجازی را به همراه داشته است.
مصطفی شاه‌کرمی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: حمید فرخ‌نژاد بازیگر در آخرین پست‌های مجازی‌اش در صفحه اینستاگرام خود پستی بی‌اساس و تأسف‌بار منتشر کرد که نشان از خفت و خوار‌پنداری وی منبعث از سطح پایین تفکراتش دارد. او در این پست بسیار زشت و ضدایرانی خود آرزو می‌کند که‌ای کاش ایران هم کسی مانند حاکم کشور دوبی را داشت تا دنیای مردم را آباد کند! وی می‌نویسد: «میون این همه شیخ که توی مملکتمون شبانه روز تلاش می‌کنن تا آخرت و دنیامون رو بسازن، کاش یه شیخ محمد بن راشد داشتیم که این دنیامونو می‌ساخت.»
اظهارنظر تأسف‌بار حمید فرخ نژاد با واکنش تند کاربران فضای مجازی همراه شد و بازتاب فراوانی در میان آن‌ها داشت، البته این نخستین بار نیست که این سلبریتی با سخنان و پست‌های نسنجیده و بی‌اساس خود در فضای مجازی مورد خطاب تند کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.
محمدرضا شهبازی، طنزپرداز، در واکنش به این اقدام فرخ نژاد می‌نویسد: «من فکر کنم حاکم دوبی متخصص زایمان بدون درد باشه که فرخ‌نژاد آرزو کرده یکی مثل اون توی ایران داشته باشیم، چون فرخ‌نژاد گفته بود هر ماه سر ۱۰ هزار دلاری که باید بفرستم برای زن و بچه‌ام میزام!»
وحید یامین پور هم در واکنش به این اظهارات خفت‌آمیز می‌نویسد: «اینکه فرخ نژاد از میان حاکمان و شیوخ و رئیس‌جمهور‌های دنیا، بن‌راشد آل مکتوم حاکم دوُبی را برای ابراز ارادت برگزیده، به نظرم با هدف پاک کردن سابقه حضورش در فیلم لاتاری است.»
یک کاربر دیگر در توئیتر می‌نویسد: «حمید فرخ نژاد گفته‌ای کاش کسی مثل شیخ محمد بن راشد داشتم. (بماند که سینه‌چاک روحانی بود!) منم میگم آقای فرخ‌نژاد ما هم‌ای کاش به جای شما و امثال شما، هنرپیشه‌ای مثل جیم کری داشتیم که برای دفاع از مردم یمن حرفی می‌زد. اگر شما نبودید (بولدر روحانی در افکار عمومی) وضع ما این نبود.» متأسفانه فرخ‌نژاد کسی را فردی ایده‌آل برای آباد کردن دنیای امثال خودش معرفی می‌کند که تبدیل به ماشین کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم یمن شده است. به نظر می‌رسد وزارت ارشاد و مدعی‌العموم به عنوان دستگاه و جایگاه دارای مسئولیت باید ضمن ورود به این مسئله به فکر تهیه و تدوین قوانینی برای پایان دادن به این نوع وطن‌فروشی‌های شیک و روشنفکر زده در هزاره سوم باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
متاسفم برای وطن فروشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
چرا ابراز عقیده یک نفر حالا سلبریتی یا هرکسی برای شما اینقدر گران می اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
متاسفم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار