کد خبر: 943990
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مجید انصاری پیشنهاد داد برای تصویب پالرمو به آراء عمومی مراجعه شود
مجید انصاری که ادعا کرده است پس از جلسه مجمع تشخیص درباره پالرمو تهدید به قتل شده، پیشنهاد داده برای تصویب این لایحه به آراء عمومی مراجعه شود. با این حساب باید از آقای انصاری پرسید: پس مجمع تشخیص چه کاره است و شما برای چه حقوق می‌گیرد؟
محمد صادق عبداللهی

سرویس سیاسی جوان آنلاین: مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه پس از به نتیجه نرسیدن جلسه مجمع تشخیص درباره پالرمو تهدید به قتل شده، گفته است: «اگر پالرمو در مجمع به بن‌بست رسید به آراء عمومی مراجعه شود.»

این در حالی است که مجمع تشخیص مصلحت نظام که شورایی متشکل از نخبگان و سیاستمداران کشور است، وظیفه دارد تا در چنین مواقعی با خرد جمعی و همفکری و جامع‌نگری درباره موضوعی اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان به نتیجه برسد و اصلاً وظیفه ذاتی دارد و اعضایش از بیت المال حقوق می‌گیرند تا با بررسی همه جانبه چنین پرونده‌هایی مصلحت نظام را تشخیص دهند.

لذا گفته‌ی آقای انصاری اگر آگاهانه بیان شده است کاملاً قصور، شانه خالی کردن از مسئولیت و در تضاد با وظایف ایشان در مجمع تشخیص است و بیشتر به حرفی سیاسی می‌ماند که خواسته از فرصت پیش آمده به نفع خود ماهی بگیرد؛ به ویژه آنکه در ابتدای کلام، ایشان با مظلوم نمایی از تهدید به قتل سخن می‌گوید! تهدیدی که معلوم نیست چرا و به دست چه کسانی انجام شده است و اصلا چرا میان این همه عضو مجمع تشخیص که دارای نفوذ بیشتری نسبت به آقای انصاری هستند، ایشان تهدید شده است؟!

اما اگر ناآگاهانه بیان شده است نشان از عدم اطلاع ایشان از وظایفی است که به عنوان عضوی از مجمع تشخیص مصلحت نظام بر عهده دارد و واقعاً جای تأسف دارد.

در هر حال بهتر است جناب انصاری به جای به انحراف کشاندن بحث مهم پالرمو دقت بیشتری در بررسی جوانب این طرح کنند تا قرار نباشد بعدها به جای آنکه پالرمو تسهیل کننده امور شود، مثل برجام خود به مشکلی بزرگتر و سندی دست و پا گیر تبدیل شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
2
« ما مأمور به انجام تکلیف هستیم ، نه نتیجه »
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
خدایا خودت کمکمون کن
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
خدایا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار