کد خبر: 943927
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال
بیست و یکمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد که در تیم اراک که میزبان شهرداری ارومیه بود ۳ بریک مغلوب شد. سایپا با همین نتیجه کاله را شکست داد. پیام خراسان در سیرجان فولاد این شهر را با نتیجه ۳ بر یک برد. شهرداری وزامین هم دورنا رااز پیش رو برداشت. شهرداری گنبد که در خانه پذیرای تیم خاتم اردکان بود به پیروزی رسید. در آخرین بازی هم شهرداری تبریز۳بر یک از سد عقاب گذشت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: جبارقوچان نژاد سرمربی تیم پیام مشهد در گفت: وگوبا "جوان آنلاین" درباره برد مقابل فولاد سیرجان گفت: بازی خوبی بود. در واقع ما بردی ۶ امتیازی داشتیم. فولاد در چند بازی اخیرش نتایج خوبی کسب کرده بود و در کل بازی سرعتی خوبی را انجام دادند. فولاد سیرجان در بازی دور برگشت مسابقات خوبی ارائه کرده بود، اما ما با آنالیزی که بازی‌های آن‌ها داشتیم توانستیم با ارائه یک بازی منطقی ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
وی افزود: در بازی دیروز ما سعی کردیم با اتکا به سرویس‌های پرشی نظم بازی آن‌ها را مختل کنیم و در برنامه روی تور توسط موسوی و بقیه بچه‌ها امتیاز‌های خوبی کسب کنیم. ما واقعا به این برد نیاز داشتیم تا همچنان در عنوان یکی از تیم‌های بالای جدول قرار داشته باشیم.
قوچانژاد: برد ۶ امتیازی برابر فولاد داشتیمقوچان نژاد در ادامه خاطر نشان کرد:در بازی دیروز ما در گیم اول ۷ امتیاز از حریف عقب افتادیم که بچه‌ها با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند بازی را برگردانند و در نهایت ست را با پیروزی به پایان برسانند. از آنجا بود که بچه‌ها با اعتماد به نفس خوب توانستند در دیگر ست‌ها با عملکرد عالی پیروزی‌های خوبی را کسب کنند.
سرمربی پیام مشهد درباره بازی هفته بیست و دوم اظهار داشت که هفته بعد باید در خانه پذیرای تیم دورنا باشیم. تیمی که انصافا با هدایت وکیلی بازی به بازی بهتر شدند و جای تبریک دارد. البته نگاه ما به این بازی نگاه از پیش برنده شدن نیست و سعی داریم با تمام قوا پا به میدان بگذاریم تا از برنامه اصلی مان عقب نمانیم.
***
اراک تیم شهروند میزبان شهرداری ارومیه بود. اراکی‌ها که در نیم فصل دوم شرایط چندان مناسبی نداشتند تمام توان خود را به کار گرفتند تا ضربه‌ای به شهرداری ارومیه بزنند؛ تیمی که اخیراً در راس کادر فنی خود دستخوش تغییراتی شد. دیدار شهروند اراک و شهرداری ارومیه با حساب ۳ بر یک به نفع شهرداری ارومیه تمام شد. از ساعت ۱۶ تیم‌های سایپا و کاله در خانه والیبال تهران برابر هم قرار گرفتند. این مسابقه برای هر دو تیم بسیار حساس بود، چراکه خودروسازان و آملی‌ها در نیم فصل دوم نتایج چندان خوبی به دست نیاورده بودند و برای رسیدن به جمع مدعیان نیاز به پیروزی در این مسابقه داشتند. رویارویی شاگردان پیمان اکبری و بهروز عطایی با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا تمام شد. پیام خراسان با هدایت جبار قوچان‌نژاد کار سختی در سیرجان داشت. سیرجانی‌ها هم با هدایت محمدرضا دامغانی بار‌ها در این فصل نشان دادند که می‌توانند دست به کار‌های بزرگ بزنند. جدال این دو تیم که یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم هم به شمار می‌رفت در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود پیام خراسان خاتمه پیدا کرد. در دیگر بازی این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم دورنا میزبان شهرداری ورامین، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر بود. ورامینی‌ها کار چندان سختی برابر شاگردان محمد وکیلی که متشکل از بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران هستند نداشتند. بازی تیم‌های دورنا و شهرداری ورامین با نتیجه ۳ بر صفر به سود ورامین به پایان رسید.

*نتایج کلی هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر والیبال مردان به قرار زیر است:
دورنای ارومیه صفر - ۳ شهرداری ورامین (۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۱۲-۲۵)
فولاد سیرجان ایرانیان ۱ - ۳ پیام مشهد (۲۲-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۱۸-۲۵)
سایپا تهران ۳ - ۱ کاله مازندران (۲۵-۲۲، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۳ و ۲۵-۲۲)
شهرداری تبریز ۳ - ۱ عقاب نهاجا (۲۵-۲۳، ۱۷-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۲)
شهروند اراک ۱ - ۳ شهرداری ارومیه (۱۶-۲۵، ۲۵-۱۹، ۱۷-۲۵ و ۱۹-۲۵)
شهرداری گنبد ۳ - ۲ خاتم اردکان (۱۹-۲۵، ۲۶-۲۸، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۱ و ۱۵-۱۲).
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار