کد خبر: 943908
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس خبرداد
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: خاک و نخاله های موجود در زمین های خالی سطح این شهر تا پایان سال جاری ساماندهی می شوند.

علی خوشگرد با اشاره به اینکه خاک و نخاله های موجود در زمین های خالی سطح شهر موجب زشتی چهره شهر می شود، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس در راستای شناسایی زمین های خالی موجود در شهر و ساماندهی خاک و نخاله های آنها اقدام می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خاک و نخاله های موجود در زمین های خالی بلوار بیات و منطقه اسکویی ساماندهی شده است، تصریح کرد: در صدد هستیم که تا پایان سال جاری نسبت به ساماندهی خاک و نخاله های موجود در زمین های خالی سطح شهر اقدام کنیم.

معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری از راه اندازی گشت ویژه پسماند در فردیس خبر داد و گفت: این اقدام به منظور مراقبت از زمین های خالی ساماندهی شده انجام شده است.

وی در بخش دیگری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلیه نخاله های ساختمانی در زمین های خالی، شماره خودرو را یادداشت با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس تماس بگیرند و موضوع را درمیان گذارند.

خوشگرد ادامه داد: نیروهای گشت ویژه پسماند فردیس به محض اطلاع از تخلیه نخاله های ساختمانی در سطح شهر وارد عمل شده و با این افراد متخلف برخورد می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار