کد خبر: 943907
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
دبیراجرای دهه فجر اصفهان:
دبیر اجرایی ویژه برنامه‌های دهه فجر از برگزاری ۲۸۰ برنامه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،امیرحسین ستوده فر با اعلام این خبر گفت: امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویژه از 10 بهمن ماه بین ایام دو دهه فاطمیه ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت بسیار باشکوه در مناطق 15 گانه شهر برگزار می شود.
او ادامه داد: یکی از رویکردهای اصلی در برگزاری این برنامه ها، مشارکت شهرداری اصفهان با مردم، کانون های فرهنگی، هیئت ها و سازمان های مردم نهاد است.
او تصریح کرد: اکثر برنامه ها در این ایام با نظارت و روش اجرایی این نهادهای مردمی برگزار می شود که به طور نمونه برنامه «چهل بهار» به برپایی جشن هایی ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور سازمان های مردم نهاد و خانواده آنها در باغ غدیرمی پردازد.
وی ادامه داد: همچنین برنامه «مشارکت های انقلابی» در مشارکت با کانون های فرهنگی در تمامی مناطق شهر با همکاری نهادهای فرهنگی مردمی برنامه ریزی شده است.
رییس هماهنگی امور مناطق 15گانه شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر ویژه تمامی اقشار و رده های مختلف سنی و در تمامی محله ها و مناطق 15 گانه شهر به صورت عادلانه و برابر برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه ها در قالب جشن ها، جشنواره ها، همایش های تجلیل و تقدیر و نمایشگاه های متعدد در سطح شهر پذیرای شهروندان عزیز خواهد بود.
ستوده فر اضافه کرد: تمامی فرهنگسراهای محلی و مناطق پذیرای برگزاری جشن های بزرگی با نام «چهل ستون امید» خواهند بود که با آیتم های بسیار متنوع و جذاب، اوقات شاد و بانشاطی را برای مردم به همراه دارد.
او از برگزاری جشن های ویژه محلات با نام «چهل چراغ» خبر داد و درباره دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام گفت: جشنواره های دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش ویژه تعداد زیادی از مدارس شهر در مدارس و یا فرهنگسراهای مناطق برگزار می شود.
ستوده فر ادامه داد: اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی، برگزاری تورهای گردشگری در گلستان شهدا، تجلیل از 40 بانوی نام آور فعال در عرصه انقلاب، تجلیل از خانواده شهدای انقلاب و تجلیل از چهل نفر از مادران شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین یادواره شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های ایام دهه فجر است.
او از برگزاری نشست ها و همایش های تخصصی در حوزه معرفی و گفتگو پیرامون انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: از جمله این همایش ها، همایش بررسی نقش بازار اصفهان در انقلاب اسلامی است که در قالب برنامه ای بسیار قابل توجه از سوی عصارخانه شاهی برگزار می شود.
دبیر اجرایی ویژه برنامه های دهه فجر از فضاسازی شهری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: فضاسازی شهری در این ایام به صورت المان ها و نمادهای مرتبط با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با نام «چهل ستون انقلاب» در میادین و چهارراه ها اجرا می شود.
.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار