کد خبر: 943895
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز از افتتاح ‍ ۱۴۶ طرح کشاورزی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
محمدنافع علایی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سقز اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهره‌برداری رسمی از تعداد 146 طرح که توسط جهاد کشاورزی اجرایی شده است، آغاز خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز افزود: برای اجرایی‌شدن این پروژه‌ها بیش از 11 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار از محل‌های تسهیلات کم‌بهره بانکی و پول بلاعوض هزینه شده است.

به گفته وی، با اجرای این طرح‌ها شرایط ایجاد و تثبیت شغل برای 189 نفر فراهم شده است.

 علایی‌نیا در ادامه اظهار داشت: احداث و خرید دام در قالب گوسفندداری صنعتی و نیمه‌صنعتی به تعداد 16 واحد، گاوداری صنعتی و نیمه‌صنعتی به تعداد 7 واحد، پرواربندی بره و گوساله به تعداد 2 واحد و ایجاد زنبورستان و توسعه پرورش زنبور عسل به تعداد 16 واحد و 960 کندو از جمله طرح‌های قابل افتتاح جهاد کشاورزی در دهه مبار فجر در سقز است.

وی در پایان، تامین ابزار مکانیزاسیون کشاورزی به تعداد 19 مورد، و انجام آبیاری‌های نوین در سطح مزارع شهرستان به تعداد 85 مورد در سطح حدود 300 هکتار که در این بخش قریب به 3 میلیارد و 300 میلیون تومان پول بلاعوض به مجریان طرح‌ها تخصیص داده شده است را از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در سقز برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر