کد خبر: 943890
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
شهردار سنندج:
شهردار سنندج گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری در اکثر شهرها عدم پرداخت بموقع حقوق کارکنان و کارگران است که باید رفع این مشکل در اولویت کاری تمامی مدیران و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، حشمت‌اله صیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور تمامی مدیران و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری سنندج با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در آستانه این جشن بزرگ مردمی تمامی سازمان‌ها و مناطق تابعه باید در راستای آماده‌سازی سطح شهر تلاش کنند و با توجه به اینکه امسال این ایام با ایام فاطمیه مصادف شده باید در برگزاری این جشن شئونات این ایام هم رعایت شود.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری در اکثر شهرها عدم پرداخت بموقع حقوق کارکنان و کارگران است که باید رفع این مشکل در اولویت کاری تمامی مدیران و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: همانطور که ما از نیروهای خدوم شهرداری توقع خدمات رسانی مناسب به شهروندان را داریم آنها هم از ما توقع پرداخت معوقه حقوق و پرداخت عیدی پایان سال را دارند.

صیدی افزود: شهرداری سنندج سال گذشته در هشت ماهه سال 38 میلیارد تومان درآمد داشتیم و در چهار ماهه پایانی سال 65  میلیارد  تومان درآمد داشته که با تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان در سازمان‌ها و شهرداری مناطق کسب شد.

وی تاکید کرد: کمیته ویژه پیگیری مطالبات باید در این دو ماهه پایانی سال با جدیت پیگیری شود و در راستای وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی وحقوقی اقدام لازم را صورت دهند.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباط شهرداری با دستگاه‌های اجرایی در حد بسیار مطلوبی است، گفت: فرهنگ احترام به حق و حقوق شهر و شهرداری در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده است.

صیدی افزود: شهرداری بیش از هر دستگاهی نیاز به تعامل و ارتباط سازنده با دستگاه‌های اجرایی و شهروندان دارد بنابراین تکریم ارباب رجوع در سرلوحه کار تمامی کارکنان شهرداری باید قرار بگیرد.

شهردار سنندج عنوان کرد: مدیریت مشارکتی و احساس تیم بودن در بین تمامی مدیران و کارکنان در راستای دفاع از حق و حقوق شهر، شهروندان و شهرداری حاکم شود.

وی افزود: همواره شهرداری در ماههای پایانی سال بواسطه آماده‌سازی سطح شهر برای استقبال از نوروز برنامه‌ها و خدمات فراوانی را در دستور کار دارند که باید همانند سال گذشته بتوانیم در راستای تحقق این برنامه ها و برگزاری جشن های متفاوت نوروزی اقدام لازم را انجام دهیم.

صیدی ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری همه جانبه در جهت رفع مشکلات سطح شهر و رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر