کد خبر: 943832
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
مرتضی میرباقری، معاون سیما در نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر با تأکید بر اهمیت برپایی این جشنواره گفت: این روز‌ها نماهنگ یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین ساختار‌ها در انتقال پیام به مخاطبان به شمار می‌آید و رسانه ملی نیز برای این امر مهم اهمیت قائل است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: وی افزود: رسانه ملی، رسانه‌ای است که باید صدای انقلاب و جمهوری اسلامی را مطرح کند و این رسانه نماد جمهوری اسلامی است. میرباقری تأکید کرد: محتوایی که این رسانه باید مطرح کند و بیش از هر موضوع دیگری در طرح آن کوشا باشد، معارف و مقاصد انقلاب و جمهوری اسلامی است. در واقع این مأموریت اصلی و اساسی رسانه ملی است که باید در انجام آن اهتمام بورزد.
معاون سیما ادامه داد: ما در همه حوزه‌ها و بخش‌های سازمان تلاشمان این است که بتوانیم این صدا را رسانه‌ای کنیم، یعنی بتوانیم در همه ساختار‌هایی که امکان برنامه‌سازی وجود دارد، این محتوا را مطرح کنیم و در اختیار مخاطب بگذاریم، یکی از این ساختار‌ها می‌تواند نماهنگ باشد. وی با اشاره به مفهوم معارف و مقاصد انقلاب و جمهوری اسلامی‌گفت: این معارف باید بتوانند در فضای فقهی و حتی علوم تجربی نمود پیدا کنند. میرباقری با اشاره به مفهوم تبیین مقاصد انقلاب اسلامی ایران گفت: این معارف عظیم توسط حکمایی همچون حافظ، سعدی، ابن عربی، علامه طباطبایی و امام (ره) در اختیار ما گذاشته شده است و اگر بنا باشد این مفاهیم تجسم پیدا کند باید براساس مقاصد انقلاب شکل بگیرد. معاون سیما خاطرنشان کرد: یکی از مفاهیم انقلاب اسلامی موضوع آزادی است. اینکه اگر ما از درون آزاد نشویم، هیچ‌گاه نمی‌توانیم در جامعه آزاد باشیم از اندیشه‌های مهمی است که ائمه برای ما به ارمغان آورده‌اند و متأسفانه به این بعد از آزادی کمتر توجه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار