کد خبر: 943766
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: از زمانی که گمرک بیله‌سوار 24 ساعته شده صادرات و واردات از گمرکات استان اردبیل بیش از ۷۰ درصد رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از گمرک استان اردبیل اظهار داشت: وفاق و همدلی در مرزهای شمالی استان به ویژه در گمرک بیله‌سوار و تلاش شبانه‌روزی عوامل گمرک سبب شده میزان مسافر افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اداره کل شدن گمرک بیله‌سوار پیگیری می‌شود، افزود: از زمانی که این گمرک 24 ساعته شده است کارکنان آن با تمام ظرفیت و شیفت کاری بدون افزایش نیرو تلاش می‌کنند و جزو امن‌ترین گمرکات کشور محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل با تبریک روز جهانی گمرک بیان کرد: کار عوامل گمرک به نوعی بین‌المللی است و باید با رفتارهای مطلوب زمینه‌ساز جذب گردشگر و ارزآوری بیشتر به استان شوند.

بهنام‌جو با بیان اینکه در صورت راه‌اندازی منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی عملکرد گمرک استان چند برابر می‌شود، گفت: سیب‌زمینی به صورت شبانه روزی و در کوتاه‌ترین زمان از گمرک بیله‌سوار صادر می‌شود و با هوشیاری عوامل مرزبانی و کارکنان گمرک تجار نگرانی صادرات را ندارند.

وی با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاران و تجار را تکریم کنیم، افزود: وقتی این افراد احساس رضایت بکنند، به طور قطع با اقداماتی که انجام می‌دهند برای استان منشا خیر و برکت خواهند بود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: کارها و قوانینی که برای سرمایه‌گذاران کمک می‌کند باید مدنظر قرار گیرد و کارخانه‌هایی که صادرات بیشتری دارند با کمی برنامه‌ریزی و به تناسب امکانات می‌توانیم میزان کارکرد و آمار صادرات ارزآور را چندین برابر افزایش دهیم که برای اشتغال استان به صورت مستقیم تاثیرگذار خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر