کد خبر: 943760
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی آزاد
فدراسیون کشتی درحالی روز‌های پیش رو تا رویداد‌های مهم آینده را پشت سر می‌گذارد که تنها یک هفته تا پایان دوره سرپرستی حمید بنی تمیم باقی مانده است. استعفای خادم باعث شد تا بنی تمیم ۱۵ آبان از سوی وزارت ورزش بعنوان سرپرست انتخاب شود تا برنامه‌ها و تقویم ورزش کشتی اجرا درآید و انصافا چرخ کشتی در این چند ماهه هم خوب چرخید، اما به هر حال این انتظار سه ماه چند روز دیگر به پایان می‌رسد و همچنان وزارت ورزش خیال برگزاری مجمع را ندارد.
سرویس ورزشی جوان انلاین – وحید صابری: حسن حمیدی عضو شورای فنی کشتی آزاد در گفت وگو با "جوان آنلاین"درباره اینکه چرا همچنان وزارت ورزش خیال برگزاری مجمع کشتی را ندارد گفت: ببیند این امر برمی گردد به وزارت ورزش. اعتقاد دارم وزارت ورزش به خوبی درک می‌کند که کشتی نباید با سرپرست اداره شود، اما چه ملاحظاتی وجود دارد خبر ندارم. ما مسابقات آسیایی را پیش رو داریم و بهتر است هر چه زودتر مجمع برگزار شود.
حمیدی: ادامه بلاتکلیفی به کشتی ضربه می‌زندوی در ادامه افزود:اعتبار حکم سرپرستی حمید بنی‌تمیم تا روز ۱۵ بهمن ماه است. طبق قانون، حکم سرپرستی برای اداره فدراسیون‌های ورزشی، فقط یه بار آن هم به مدت سه ماه قابل تمدید است. نمی‌دانم در وزارت ورزش چه می‌گذرد که اصلا فکری به حال کشتی نمی‌کنند. در حالی که هر روز اخبار و حواشی زیادی در خانواده کشتی شنیده می‌شود.
حمیدی درمورد گمانه زنی‌ها برای ریاست کشتی افزود: ببیند تمام افرادی که برای ریاست کشتی شنیده می‌شود فقط در حد حرف است و شایعه‌ای بیش نیست چرا که ما هم شنیدیم که وزارت ورزش قصد دارد فدراسیون کشتی توسط سرپرست اداره شود و تصمیمات نهایی در خصوص برگزاری مجمع و ایجاد تغییرات احتمالی در امور فدراسیون را به بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا موکول کند. رقابت‌هایی که اوایل اردیبهشت ماه و قبل از پایان دومین دوره سرپرستی بنی‌تمیم در چین برگزار خواهد شد. تصور می‌شود کشتی بازهم باید با سرپرست اداره شود مگراینکه در این چند روزه مانده به پایان سال، وزارتا ورزش مجمع عمومی را برپا کند. اما معتقدم که اگر واقعا وزارت ورزش به فکر کشتی است و می‌خواهد باعث رشد و پیشرفت آن شود، انتخابات باید هر چه سریع‌تر برگزار شود. در غیر این صورت این بلاتکلیفی به کشتی کشور ضربه می‌زند.
عضو شورای فنی کشتی آزاد درباره مسابقات کشتی آزاد جام تختی هم خاطر نشان کرد:به هر حال در سی و نهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌شود، تاکنون کشور‌های آذربایجان، ترکیه، بلاروس، ارمنستان، مجارستان، قرقیزستان، هلند و سریلانکا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که شاید این تعداد بیشتر هم شوند، اما کشور‌هایی که روی کاغد قرار است درایران حضور یابند اگر با ترکیب اصلی و ستاره‌های خود پا به میدان نگذارنند هیچ منفعتی برای ما نخواهد داشت و بیشتر برای آن‌ها خوب خواهد بود که با یک ترکیب جوان در مسابقات بین المللی تجربه اندوزی می‌کنند. امیدوارم آقای بنی تمیم به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار