کد خبر: 943746
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
شهردار کرج خبرداد
شهردار کرج گفت: اوراق مشارکت و سهام برای تامین مالی پروژه‌ها و طرح های در دست اجرا منتشر می شود.

 

علی اصغر کمالی زاده در جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری که در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی برگزار شد، افزود: یکی از فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری و کمک به تامین مالی پروژه‌ها، فروش اوراق مشارکت است تا از این طریق شهرداری فرصت بیشتری برای تسریع در پیگیری اهداف خود به ویژه در اجرای پروژه‌های عمرانی داشته باشد.

این مسئول اظهار کرد: فروش اوراق مشارکت یکی از گزینه‌های اصلی تامین مالی پروژه‌ها و پرداخت بخشی از بدهی بانک شهر است.

شهردار کلانشهر کرج در بخش دیگری از صحبتهایش بر ضرورت مطالعات امکان سنجی اقتصادی بر روی پروژه‌ها  تاکید و گفت: برای جلوگیری از صرف زمان و هزینه زیاد، انجام مطالعات امکان سنجی توصیه می شود .

کمالی زاده بیان کرد: در این راستا پیشنهاد می شود تا مطالعات پایه ای و تفصیلی راهبردی و  همچنین مطالعات توسعه ای و فنی و ارزیابی اقتصادی  توسط کارشناسان تهیه و سپس اقدام شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی می‌تواند تاثیر قابل توجهی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری داشته باشد، یادآور شد: یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری برنامه ریزی  لازم جهت استقبال از سرمایه گذاران، با هدف توسعه شهر بخصوص در بخش حمل و نقل است .

این مسئول حضور سرمایه گذاران را عاملی برای رونق اقتصادی شهر دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه های شاخص و با اهمیتی در دستور کار شهرداری جهت جذب سرمایه گذار قرار گرفته و بخش زیادی از روند اجرایی و اداری این پروژه ها صورت گرفته است.

کمالی زاده افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی داریم که برای معرفی این فرصت‌ها تمام تلاش خود را به ‌کار خواهیم بست تا علاوه بر ایجاد درآمد برای شهرداری ، توسعه شهر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان را فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار