کد خبر: 943731
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر 52 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، حامد جولایی در جریان بازدید از خبرگزاری جوان کردستان اظهار کرد: خبرگزاری جوان یک رسانه کاملا حرفه‌ای است که به واسطه بهره‌مندی از نیروهای توانمند، گفتمان مطالبه‌گری و نقد منصفانه را در استان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: قطعا هر سیستم اداری و هر سازمانی با توجه به گستردگی و جامعه مخاطبینی که دارد، دارای نقاط ضعف و قوت است که پرداختن رسانه‌ها با ترازوی عدالت به این نقاط ضعف و قوت، جدای از دلگرمی مردم، موجب حساس‌سازی مدیران و مسوولان به حذف نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خواهد شد.

به گفته وی، رسانه‌ها در نقد عملکرد دستگاه‌ها باید جانب انصاف را به کار برده و به صورت توام در کنار بیان نقاط ضعف و مشکلات، به تلاش‌ها و اقدامات انجام گرفته نیز بپردازند.

جولایی خاطرنشان کرد: شرایط امروز جامعه با توجه به مشکلات اقتصادی، نیاز به امیدآفرینی را بیش از گذشته دوچندان کرده و رسانه‌ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزارها در جهان امروز نقش کلیدی در این حوزه می‌توانند ایفا کنند.

وی اذعان کرد: حوزه ورزش و جوانان در استان کردستان در عین توانایی و ظرفیت‌های قابل توجه، نقاط ضعفی هم دارد که منکر آن نیستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان یادآور شد: خوشبختانه در سایه تلاش متولیان و نگاه ویژه مسوولان کشوری و استانی، تحولات قابل‌توجهی در حوزه ورزش استان به ویژه در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و استعدایابی انجام گرفته و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت!

وی اذعان کرد: اعتبارات حوزه ورزش استان در گذشته بسیار ناچیز بود، اما با توجه به نگاه ویژه‌ای که از سوی مسوولان به ویژه فرمانداران در سطح شهرستان‌ها به این حوزه صورت می‌گیرد شاهد رشد قابل توجه اعتبارات بخش ورزش در استان هستیم.

به گفته جولایی، تخصیص  ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش در بخش‌های مختلف مطابق قانون برنامه ششم توسعه از دیگر ظرفیت‌های قابل توجهی است که توانسته توسعه هرچه بیشتر ورزش در استان را تکان دهد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر 52 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند، 48 هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف در سطح استان فعال است و از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان حمایت می‌شوند.

وی در پایان اضافه کرد: هم‌اکنون 300 تا 400 مکان و فضای ورزشی در استان وجود دارد که همزمان با دهه مبارک فجر امسال نیز، 10 پروژه ورزشی در شهرستان‌های مختلف کردستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر