کد خبر: 943718
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: عملکرد بخش درمان ناباروری بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان در کمک به فرزندآوری زوج ها بالاتر از میانگین کشوری است.

نوید دانایی افزود: بخش درمان ناباروری از قدیمی ترین و موفق ترین بخش های بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان است، مردم به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از خدمات این بخش برای درمان به استان های همجوار مراجعه می کنند.
وی ادامه داد: بخش ناباروری بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان تمام روش های درمان ناباروری را به زوج ها با تعرفه دولتی و پوشش بیمه ای ارایه می دهد.
وی اضافه کرد: بخش درمان ناباروری بیمارستان امیرالمومین (ع) سمنان در به نتیجه رسیدن درمان و فرزندآوری زوج ها عملکرد مطلوب داشته است و موفقیت بیش از 25 درصدی در اجرای درمان تلقیح آزمایشگاهی(IVF) گواه این مطلب است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: میانگین موفقیت در درمان ناباروری در استفاده از روش تلقیح آزمایشگاهی در کشور 20 درصد است و موفقیت استان سمنان در درمان به این روش پنج درصد از میانگین کشوری بالاتر است.
دانایی تصریح کرد: بر اساس آمار رسمی 20 درصد از کل زوج ها نابارور هستند و با انجام روش های درمانی می توانند صاحب فرزند شوند.
وی خاطر نشان کرد: برای ارایه خدمات تکمیلی بخش نوساز و مجهز در بیمارستان امیر المومنین(ع) سمنان در حال ساخت است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
دانایی یادآور شد: به منظور تجهیز بخش جدید درمان ناباروری در حال ساخت بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان بالغ بر 10 میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده است.
دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حدود سه هزار دانشجو دارد که 2 رشته مقطع کاردانی، 18 رشته مقطع کارشناسی، 10 رشته مقطع کارشناسی ارشد، 2 رشته مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود.
این دانشگاه هشت دانشکده ، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهد‌شهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار