کد خبر: 943709
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
رها کردن بدون نظارت مجرمان سابقه‌دار در جامعه یک آسیب جدی به همراه دارد و آن اینکه این افراد توانایی این را دارند که در هر لحظه سلامت افراد جامعه را به خطر بیندازند. در پرونده‌ای که به تازگی در پلیس‌آگاهی تهران بزرگ تشکیل شده است سارق کارتن‌خواب با درج آگهی کمک به زنان نیازمند آن‌ها را به مخفیگاه خود کشانده و به آن‌ها تعرض کرده است که بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، این پرونده ۱۶‌تیرماه و با شکایت راننده یک کامیون به جریان افتاد. شاکی که ناصر نام داشت وارد کلانتری‌۱۵۲ خانی‌آباد شد و به مأموران پلیس خبر داد که در دام مردی فریبکار گرفتار شده است. او توضیح داد: من راننده کامیون هستم و از شهرستان به مقصد بازار تره‌بار تهران بار می‌آورم. چند شب قبل بعد از اینکه بار را در میدان تخلیه کردم مردی خودش را به من رساند و گفت که مسافر است و خواست او را تا مسیری برسانم که برای رضای خدا قبول کردم. هنگام خارج شدن از عوارضی تره‌بار کارت عابربانکم و رمزش را به آن مرد دادم تا عوارض را پرداخت کند. او هم عوارض را پرداخت کرد و به راه افتادیم. او در مسیر به من سیگار تعارف کرد که گفتم سیگاری نیستم و قبول نکردم. بعد بیسکویت تعارف کرد که یک عدد برداشتم. وقتی بیسکویت را خوردم حالم بد شد. خودرو را کنار جاده نگه داشتم و چیزی نفهمیدم تا اینکه چند روز بعد در بیمارستان چشم باز کردم. فهمیدم که رهگذران من را بیهوش کنار جاده پیدا کرده و اورژانس را با خبر کرده‌اند. شاکی ادامه داد: بعد از آن متوجه شدم که آن مرد کارت عابربانکم و خودرو‌ام را سرقت کرده و گریخته است. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه‌۳۴ تهران در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. بررسی‌های پلیس نشان داد که متهم با کارت عابربانک شاکی در یکی از مغازه‌های طلافروشی تعدادی سکه به ارزش ۲۳‌میلیون تومان خریده است. بررسی‌ها در این باره ادامه داشت که خبر رسید متهم، خودروی شاکی را حوالی کیانشهر رها کرده‌است. کارآگاهان پلیس سرانجام موفق شدند متهم ۳۵‌ساله را ۲۴‌دی‌ماه امسال شناسایی و بازداشت کنند. متهم که از مجرمان سابقه‌دار بود به جرم خود اعتراف کرد. او گفت که اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه دارد و از مدتی قبل کارتن‌خواب شده است. کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که چند زن جوان علیه متهم اعلام شکایت کرده‌اند. در جریان تحقیقات معلوم شد که متهم با درج آگهی در سایت دیوار به عنوان کمک به زنان نیازمند آن‌ها را به مخفیگاهش کشانده و مورد آزار جنسی قرار داده است. سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم به دستور بازپرس به زندان منتقل شد و کسانی که به این شیوه هدف سرقت یا آزار قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای طرح شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در میدان حر، انتهای خیابان ۱۲‌فروردین، مراجعه یا با شماره تلفن ۲۱۸۶۵۹۷۲ تماس بگیرند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
1
سایت دیوار واقعا خوب نیست
غزل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
تو همین سایت دیوار ما فریب خوردیم ۵۰۰هزار ب حساب ی آقا واریز کردیم ب عنوان خرید پول مبل بعد از واریز پول طرف گوشیش رو خاموش کرد بعد ک ب بانک مراجعه کردیم گفتند حسابش مسدود است و سر خیلی ها کلاه گذاشته و باید بری پلیس فتا شکایت کنی کلی هم هزینه داره از خیرش گذشتیم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
این که در همچین کلاهبرداری هایی سایت دیوار رو مقصر بدونید به نظرم کم لطفی هست.این سایت صرفا جنبه معرفی خریدار به فروشنده رو داره و داخل سایت هم نوشته که مسئولیتی در مورد نحوه معامله نداره . از اینکه قبل از رویت جنس و محل و مکان طرف مقابل معامله پولی رد و بدل بشه مشتری را منع کرده.این کلاهبرداری ها میتونه از هر طریقی غیر از سایت دیوار هم انجام بشه.درست نیست که سایت دیوار رو مقصر بدونیم.من از طریق سایت دیوار یک ماشین پیدا کردم و معامله کردم.خیلی هم از معامله راضی هستم.ولی قبل از رویت طرف مقابل پولی به حسابش نریختم.یک بار ماشین رو بیرون دیدم بعد توی محضر پول رد و بدل شد و معامله انجام شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار