کد خبر: 943624
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
گفت: وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم ملی امید
سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که روز‌های ۴ و ۵ بهمن ماه با حضور کشتی گیران مطرح داخلی و کشتی گیرانی از هشت کشور خارجی در سالن شهید سروندی شهر اندیمشک برگزار شد در پایان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. تیم‌های آذربایجان، گرجستان و کوبا نیز به ترتیب در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی امید که در این مسابقات در کنار محمد بنا عضو شواری فنی مسابقات بود در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره سطح کیفی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی گفت: سطح مسابقات خوب بود البته منظور از خوب نه اینکه در سطح ایده ال باشد، اما به هر حال در برخی اوزان کشتی گیران خوبی حضور داشتند که قطعا درآینده بیشتر از آن‌ها خواهیم شنید.
وی در ادامه افزود: آنچه من در این دوره مشاهده کردم با آن چیزی که تصور می‌کردم فاصله زیادی داشت. همان طور که گفتم سطح خوب رو به متوسط بود و، اما مشخص شد محمدبنا با این بچه‌ها کار زیادی دارد. واقعا تیم ما در برخی اوزان در حد و اندازه تیم ملی نیستند. رقابت‌های جام تختی توانست در کسب تجربه جوانان و محک خوردن برخی از فرنگی‌کاران باسابقه مثمرثمر باشد. هر چند بازهم تکید می‌کنم محمد بنا کار سختی پیش رو دارد.
خیرآبادی: بنا کار سختی پیش رو داردسرمربی تیم ملی امید با اشاره به حضور تیم در جام وهبی ترکیه گفت: حضور من در مسابقات بین المللی جام تختی صرفا برای دیدن ملی پوشان امید و محک آن‌ها در این دوره از مسابقات بود. طبق برنامه توانستیم بسیاری از فرنگی کاران را در این میدان بین المللی داخلی محک بزنیم. مسابقات جام وهبی هم به نوعی انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود. البته ما باید بعد از مسابقات جام وهبی، طی جلسه‌ای در شورای فنی، کشتی گیران منتخب را برای مسابقات آسیایی مغولستان انتخاب کنیم. مسابقات آسیایی مغولستان ۳ فروردین ۹۸ در مغولستان برگزار می‌شود. تمام هدفم تشکیل تیم منجسم و ایده ال برای مسابقات آسیایی است. تورنمنت بین المللی جام وهبی امره ترکیه طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد. اردوی تیم ملی کشتی برای شرکت در جام وهبی امره ترکیه نیز از امروز در محل خانه کشتی عبداله موحد برگزار می‌شود.
خیرآبادی درباره حریفانی که در جام تختی شرکت کرده بودند اظهار داشت: آذربایجان علی رغم اینکه دوم شد، اما خیلی ضعیف یود. فقط کوبا که دو طلا گرفت تیم خوبی نشان داد بخصوص اینکه در سه وزن ۶۱، ۹۸ و ۱۳۰ کیلو کشتی گیران خوبی داشت که قطعا در آینده نزدیک بیشتر از آن‌ها خواهیم شنید.
وی تصریح کرد: ما بزودی اردوی تیم ملی را با حضور نفرات برتر جام تختی و کشتی گیران مورد نظر شورای فنی برگزار خواهیم کرد تا در ادامه بتوانیم برخی از این نفرات را به دو تورنمنت بین المللی اعزام کنیم. همانطور که قبلا هم عنوان شد، هدف اصلی ما حضوری پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیاست و ما باید تمام توان خود را برای تجهیز و آماده سازی تیم ملی در این پیکار‌ها به کار گیریم. انشاله طبق برنامه ریزی قررا است ۳ روز دیگر برای مسابقات وهبی عاز ترکیه شویم تا بچه‌ها در یک تورنمنت خوب محک جدی بخورند.

خیرآبادی: بنا کار سختی پیش رو داردمربی سابق تیم ملی بزرگسالان در مورد بی نظمی و حواشی پایانی مسابقات خاطر نشان کرد: ببینید این رقابتها با استقبال خوب مردم کشتی دوست اندیمشک همراه بود تا جایی که بسیاری از آن‌ها مجبور شدند به‌صورت ایستاده رقابت‌ها را تماشا کنند. در روز پایان و فینال رقابت‌های کشتی و در زمان اهدای مدال‌ها، تماشاگران حاضر در سالن بدون هیچ ممانعتی از سوی ماموران وارد محوطه تشک شدند و برای گرفتن سلفی به سمت کشتی گیران شاخص تیم ملی، کشتی‌گیران خارجی و محمد بنا سرمربی تیم ملی هجوم بردند تا عکس سلفی گرفتند.مشکل خاصی نبود هر چند عرف است که این اتفاقات نباید بیفتد اما خدارا شکر مشکل خاصی پیش نیامد و همه چیز به خوبی و خوشی پایان یافت.در مجموع میزبانی اندیمشک از این رقابت‌ها بسیار خوب بود و نحوه پذیرایی، اسکان و ترانسفر تیم‌ها با رضایت شرکت‌کنندگان همراه بود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار