کد خبر: 943607
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز از برگزاري ميز خدمت در مصلاي كرج خبر داد و گفت: اين ميز با هدف ايجاد اشتغال براي افراد جوياي كار برگزار شد.

محمد امين فرشي با بيان اينكه میز خدمت اين شركت با هدف ثبت نام افراد جوياي كار برگزار شد،افزود: روز جمعه 5 بهمن ماه مديران شهرك هاي صنعتي استان البرز و جمعي از كارشناسان شركت با حضور در مصلاي نماز جمعه كرج،ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهداي گرانقدر،در مصلاي كرج مستقر شده و نسبت به نام نويسي از افراد جوياي كار اقدام نمودند.

وي خاطرنشان كرد: میز خدمت در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع برگزار مي شود چرا كه جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسئولاني که با مردم و مراجعین سر و کار دارند.بر اين اساس شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز با برگزاري ميز خدمت تلاش نمود تا در دسترسي آسان افراد جوياي كار به مشاغل موجود گامي برداشته باشد.

 ثبت نام افراد جوياي كار را تا حصول نتيجه نهايي پيگيري خواهم كرد

 مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز ايجاد اشتغال را يكي از موضوعاتي عنوان كرد كه مي تواند رشد و توسعه اقتصادي كشور ا به همراه  دارد.

محمدامين فرشي گفت: باید برای تضمین استقلال کشور همه در راه ایجاد اشتغال تلاش کنیم و در بستر آن تولید، نوآوری و شکوفایی جای دارد.

وي با بيان اينكه ازدیاد جمعیت و بیکاري همواره یکی از مشکلات اساسی جوامع به ویژه کشورهاي در حال توسعه است ،افزود: ايجاد اشتغال يكي از موضوعاتي است كه رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاكيد داشته و دارند و اين مهم وظيفه دست اندركاران امر اشتغال را دو چندان مي كند.

فرشي به برگزاري ميز خدمت شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز اشاره كرد و گفت: در اين ميز خدمت افرادي متقاضي شغل در شركت شهرك هاي صنعتي ثبت نام شده و با ثبت مشخصات آنها جهت اشتغال به كار به مديران شهرك هاي صنعتي استان معرفي مي شوند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرزخاطرنشان كرد: هدف از اين ثبت نام ها ايجاد اشتغال پايدار براي افراد جوياي كار است و تا حصول نتيجه نهايي يعني به كارگيري افراد ثبت نام شده ،شخصا اين موضوع را پيگيري خواهم كرد.

 بازديد نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرج از ميز خدمت شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز

 حضرت آيت الله حسيني همداني در بازديد از ميز خدمت شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز ،ضمن قدرداني از زحمات مسئولين امر در برگزاري ميز خدمت بر ضرورت توجه بيش از پيش به امر اشتغال تاكيد  كرد و از مسئولان ميز خدمت خواست تا تمام توان خود را براي ايجاد اشتغال به كار گيرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار