کد خبر: 943569
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز خبرداد
مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت که با ساخت سوله های ورزشی توسط سپاه ، سرانه ورزشی برای هر شهروند البرزی 18 سانتی متر مربع افزایش یافت.

رحیم اسفندیاری افزود: تا سال گذشته سرانه ورزشی برای هر شهروند البرزی 33 سانتی متر مربع بود که سپاه استان با ساخت سوله های ورزشی این میزان را به 50 سانتی مترمربع ارتقاء داد.

وی اظهار داشت: سپاه استان البرز سال گذشته ساخت 64 سوله ورزشی آغاز کرد که با بهره برداری از 50 سوله آنها سرانه فضای ورزشی البرز افزایش یافت و با تکمیل 14 سوله دیگر تعداد سوله های ساخته شده توسط سپاه به 103 پروژه می رسد.

اسفندیاری با بیان اینکه هدف اصلی ما در سال جاری اتمام کار ساخت پروژه های نیمه تمام است، اضافه کرد که حدود 6 یا هفت سوله دیگر در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای ساخت این سوله 500 میلیارد ریال هزینه شده، گفت: این سوله های ورزشی بیشتر در مناطق محروم مانند مهدی آباد ساوجبلاغ، سید جمال نظرآباد، ترک آباد و کرد آباد هشتگرد، جاده چالوس، حصارک، کریم آباد مشکین دشت و ... با هدف محرومیت زدایی ایجاد می شود.

 استفاده از سوله های ورزشی سپاه در زمان بحران

اسفندیاری با بیان اینکه سوله های ورزشی 2 منظوره ساخته می شود، افزود: از این سوله ها در مواقع بحران همچون زلزله برای اسکان مردم استفاده خواهد شد به طوریکه در زلزله سال گذشته تمام این سوله ها باز بوده و به مردم خدمات می دادند.

وی با اشاره به فعال بودن کمیسیون قیمت گذاری اماکن ورزشی که با حضور نماینده سازمان تعزیرات کار می کند، اظهار داشت: سالن های ورزشی سپاه با 30 تا 40 درصد قیمت واقعی به مردم خدمات ارایه می دهد.

وی بیان داشت: نگهداری این سالن ها برعهده باشگاه مقاومت است و هنر ما در باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت این بوده که به افراد محروم جامعه خدمات ارائه می دهیم.

باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه البرز در 18 رشته ورزشی همچون فوتبال، فوتسال، تکواندو، کشتی، جودو، تیر و کمان، تیراندازی، رزمی، باستانی وزورخانه ای، شنا، هندبال، اسکی، موتورسواری و اتومبیلرانی فعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار