کد خبر: 943567
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج عنوان کرد
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: شهروندانی که تا پایان سال‌جاری نسبت به پرداخت عوارض سالیانه خود اقدام نمایند مشمول 10 درصد جایزه خوش حسابی می‌شوند.

کمال کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: مودیان خوش‌حساب که عوارض  سالیانه خود را به موقع پرداخت نمایند مشمول 10 درصد جایزه خوش حسابی خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج  افزود: یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری، وصول عوارض تعیین شده از شهروندان در مقابل خدماتی است که دریافت می‌کنند.

کاظمی بیان کرد: پرداخت بموقع عوارض سالیانه از سوی شهروندان می‌تواند شهرداری را در اجرای بهتر طرح‌های عمرانی و خدماتی یاری کند.

وی افزود: برای مودیانی که بموقع نسبت به عوارض ساختمانی خود اقدام نمایند، جوایز خوش حسابی در نظر گرفته شده که سال گذشته علاوه بر این جوایز به قید قرعه جوایزی نفیسی اهداء شد.

کاظمی  اعلام کرد :شهروندانی که تاپایان سال‌جاری نسبت به پرداخت عوارض سا لیانه خود اقدام نمایند مشمول 10 درصد جایزه خوش حسابی خواهند شد.

وی افزود : شهروندانی که تا پایان سال‌جاری نسبت به پرداخت به موقع عوارض ساختمانی اقدام ننمایند در سال آینده باید 9 درصد جریمه دیرکرد بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که تا پایان سال‌جاری برای دریافت و صدور پروانه ساختمانی اقدام نمایند مشمول اعمال تخفیف 15 درصدی  موضوع بند یک از ماده 23 لایحه سال‌جاری می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج تاکید کرد:  با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال حجم کار کارشناسان در شهرداری مناطق بیشتر است برای بهره‌مندی از این تخفیف شهروندانی که تمایل به دریافت پروانه ساختمانی را دارند در اسرع وقت به شهرداری محل مراجعه نمایند.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر