کد خبر: 943562
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
رئیس اتحادیه مرغداران سمنان خبر داد
رئیس اتحادیه مرغداران استان سمنان با بیان اینکه کاهش قیمت مرغ برای ایام نوروز از الآن پیش‌بینی می‌شود، گفت: مرغ زنده از درب مرغداری به قیمت کیلویی هشت هزار و 600 تا هشت هزار و 900 تومان فروخته شد.


حسین پیوندی در تشریح وضع بازار مرغ زنده، اظهار کرد: بازار تولید مرغ در وضع خوبی قرار دارد و میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه مرغداران استان سمنان با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز تقاضا را در بازار مرغ افزایش داده است، تصریح کرد: این افزایش تقاضاها باعث شده است تا کفه تقاضا سنگین‌تر از تولید شود و شاهد بالا رفتن قیمت مرغ باشیم.

پیوندی با تأکید بر اینکه مرغ زنده از درب مرغداری به قیمت کیلویی هشت هزار و 600 تا هشت هزار و 900 تومان فروخته شده است، اضافه کرد: کشتارگاه با ضریب یک و 42 به قیمت مرغ می‌افزاید و هشت درصد هم فروشنده اضافه می‌کند و درنهایت به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی با بیان اینکه از الآن باید بگویم که با وجود رونق در بخش جوجه‌ریزی و افزایش آن، شب عید کمبود مرغ نخواهیم داشت، تصریح کرد: کاهش قیمت مرغ هم در این راستا پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغداران استان سمنان با اشاره به اینکه وضع بازار در شرایط خوبی است، اظهار کرد: مرغداران هم با مشکل خاصی مواجه نیستند و بازاریابی در استان سمنان، خارج استان و در بازار تهران به‌خوبی انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر