کد خبر: 943475
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
عضو مجمع فدراسیون کشتی معتقد است هیچ گزینه‌ای غیر از اعضای خانواده بزرگ کشتی، شانس موفقیت در انتخابات ریاست فدراسیون را ندارد.
جوان آنلاین: محمدحسین محبی با بیان اینکه به نظر می‌رسد انتخابات مجمع فدراسیون کشتی به سال آینده موکول شده، اظهار داشت: با توجه به روند کار‌ها و نوع رسیدگی وزارت ورزش به موضوع انتخابات مجمع، می‌توان حدس زد این نشست به سال آینده موکول شده و فعلا باید تا آن زمان صبر کرد.
وی در خصوص برخی از گزینه‌های مطرح و واجد شرایط ریاست فدراسیون کشتی ادامه داد: برخی از گزینه‌ها همچنان در حال تلاش هستند تا بتوانند به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوند، اما آنچه مسلم است شانس موفقیت با عضوی از خانواده گوش‌شکسته‌هاست و هیچ گزینه‌ای غیر از این خانواده که از جنس کشتی نباشد شانسی برای ریاست نخواهد داشت.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: تمام هدف و خواسته اهالی کشتی این است که فردی از جنس کشتی بر مسند ریاست فدراسیون قرار بگیرد تا مشکلات قبلی بوجود نیاید. به همین دلیل بعید می‌دانم اعضای مجمع فدراسیون به گزینه‌ای رای دهند که خارج از خانواده کشتی است.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: ما هم اکنون با برخی اسامی در بین اهالی کشتی به عنوان گزینه ریاست مواجه هستیم که شاید توانایی قبول این مسئولیت سنگین را نداشته باشند. مطمئنا سکاندار کشتی ایران باید فردی با کارنامه موفق و سابقه مدیریتی مطلوب باشد و از همه مهمتر برای قبول این مسئولیت، انگیزه و توان بالایی داشته باشد. ما در طول سال‌های گذشته هم شاهد حضور چهره‌های مختلفی در عرصه کشتی بودیم که به نوعی امتحان خود را پس دادند و شاید دیگر انگیزه و برنامه قابل قبولی برای حضور مجدد در این سمت را ندارند. در نتیجه باید به گزینه‌های دیگری توجه داشت که بتوانند با برنامه‌های خلاقانه و منطقی، کشتی را از فراز و فرود سال‌های اخیر به سکون و ثبات برسانند.

محبی در خصوص میزبانی رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه نیز گفت: خوشبختانه تمامی اقدامات لازم برای میزبانی این رویداد بین المللی در حال انجام است و با توجه به تجربیات قبلی سعی خواهیم کرد به بهترین شکل این مسابقات را میزبانی کنیم. ضمن اینکه تاکنون ۷ تیم خارجی برای حضور در جام تختی اعلام آمادگی کردند که پیش بینی می‌شود تعداد تیم‌های خارجی تا زمان مسابقات افزایش یابد.

وی در پایان گفت: با توجه به میزبانی رقابت‌های جام تختی در نظر داریم تیمی بومی و مجزا و متشکل از نفرات منتخب این استان را در مسابقات شرکت دهیم تا زمینه حضور آزادکاران کرمانشاهی‌ها بیش از پیش در عرصه بین المللی مهیا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و نهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد که تاکنون کشور‌های ترکیه، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، مجارستان، هلند و سریلانکا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار