کد خبر: 943469
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
قرعه کشی نخستین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در حالی برگزار شد که کاراته کای ملی پوش کشورمان به دلیل تغییر وزن در این مسابقات حضور نخواهد داشت.
جوان آنلاین: نخستین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۹ با حضور ۷۷۶ کاراته کا از ۸۲ کشور از امروز جمعه به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس در پاریس آغاز می‌شود.
مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها برگزار شد و کاراته کا‌های کشورمان رقبای خود را شناختند. نکته مهم در مورد تیم اعزامی کشورمان این است که امیر مهدیزاده کاراته کای ۶۰- کیلوگرم کشورمان به دلیل تغییر وزن در این مسابقات حضور نخواهد داشت. وی قرار است از این پس در وزن ۶۷- کیلوگرم مبارزه کند و به دلیل آنکه در این وزن رنکینگ ندارد، اجازه حضور در مسابقات را ندارد.

اما بر اساس قرعه کشی انجام شده کاراته کا‌های کشورمان رقبای خود را به این شرح شناختند:
در بخش بانوان و در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار ابتدا به مصاف «برتا مونتانر» از اسپانیا به میدان می‌رود و در ادامه با برنده اسلواکی و آرژانتین پیکار می‌کند. در وزن ۵۵- کیلوگرم طراوت خاکسار با «اوسانه جانیرو» از بنین مبارزه می‌کند و سپس به مصاف برنده قزاقستان و سوئیس خواهد رفت.

رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم به دیدار «الکساندرا هاگ» از سوئد خواهد رفت و در صورت پیروزی به دیدار برنده ازبکستان و هلند می‌رود. در همین وزن شیما آل سعدی با «ماریا اسپینوزا لوپز» از اسپانیا مبارزه می‌کند و در ادامه به دیدار برنده برزیل و مقدونیه خواهد رفت. در وزن ۶۸+ کیلوگرم حمیده عباسعلی به دیدار «والریا اچور» از اکوادور خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی به مصاف برنده برزیل و ایتالیا می‌رود.

در بخش مردان و در وزن ۶۰- کیلوگرم مجید حسن نیا با «ماتئو لندی» از ایتالیا مبارزه می‌کند و در صورت کسب پیروزی به دیدار برنده بلژیک و فرانسه خواهد رفت. هامون درفشی پور در وزن ۶۷- کیلوگرم به دیدار «جردن توماس» می‌رود و در صورت پیروزی با برنده ژاپن و لوکزامبورگ روبرو می‌شود. امیررضا میرزایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به مصاف «مونتن سانگوت» از تایلند می‌رود و سپس با برنده یونان و کرواسی پیکار می‌کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری دور اول استراحت دارد و سپس به دیدار برنده اردن و هلند می‌رود. علی اصغر آسیابری دیگر کاراته کای ایرانی این وزن ابتدا به مصاف «ویکتور سنژیک» از اوکراین و سپس برنده مبارزه گرجستان و مصر خواهد رفت.

کاراته ایران در وزن ۸۴- کیلوگرم ۵ نماینده دارد. مهدی خدابخشی با «هلیو هرناندز» از پرتغال پیکار می‌کند. وی در صورت پیروزی با برنده کرواسی و دومینکن خواهد رفت.

ذبیح الله پورشیب در گام نخست «آنتوان ایساکو» از بلاروس را پیش رو دارد و در ادامه به دیدار برنده روسیه و بوسنی هرزگوین خواهد رفت.

مهدی قراری زاده با «اوستیانته سیمبال» از اوکراین مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی با برنده مصر و بوسنی هرزگوین روبرو می‌شود.

کیوان بابان در اولین دیدار «فردی والرا» از ونزوئلا را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده ازبکستان و اردن مبارزه خواهد کرد.

احسان حیدری نیز «پابلو آرناس» از اسپانیا را در مبارزه نخست پیش رو دارد و سپس با برنده مصر و ایتالیا مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج زاده پس از یک دور استراحت به مصاف برنده ایتالیا و مجارستان می‌رود. صالح اباذری نیز دور اول استراحت دارد و در ادامه به مصاف برنده دیدار فرانسه و بوسنی هرزگوین خواهد رفت. سامان حیدری با «لوکا کاستا» از بلژیک مبارزه می‌کند و در صورت برد با «هیدویوشی کاگاوا» از ژاپن پیکار خواهد کرد. هادی عرب نیز «الیاس کلوز» از کشور میزبان را پیش رو دارد و سپس با برنده کانادا و صربستان مبارزه می‌کند.

لیگ کاراته وان به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد و در نخستین روز مسابقات نمایندگان کاتای انفرادی بانوان، کاتای تیمی مردان، اوزان ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم مردان و اوزان ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم بانوان به روی تاتامی روند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار