کد خبر: 943436
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: دشت اردبیل اعم از بخش کشاورزی و صنعت در حال حاضر با کمبود آب مواجه است .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عباس کریمی در جلسه بررسی وضعیت ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: مسوولان حوزه آب در گذشته دقت لازم را در جهت تامین آب از قزل اوزن و ارس نکرده اند و به همین دلیل حوزه های مختلف با کمبود آب مواجه هستند.

وی افزود: که با تدبیر استاندار و با تلاش نمایندگان اقدامات موثری اخیرا در بحث افزایش تخصیص آب انجام شده است که نیاز به برنامه ریزی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بیان کرد: گسترش صنعت و کشاورزی مستلزم تامین زیر ساخت و خصوصا آب است که این موضوع باید در گذشته به صورت مناسبی مدیریت می شد.

کریمی در ادامه با تاکید بر تسریع در روند استعلام های نواحی و شهرک های صنعتی گفت: دستگاه های مربوطه باید با تعیین تکلیف زمین های نواحی و شهرک های صنعتی مقدمات حضور سرمایه گذاران را فراهم آورند.

وی ضرورت تامین آب دشت اردبیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای در این زمینه دچار غفلت شده و با چشم‌پوشی از حقابه استان از قزل اوزن و سد ارس به نوعی به گناه نابخشودنی دست زده که قطعا به نفع استان نخواهد بود.

کریمی گفت: به هیچ وجه آب منطقه‌ای نباید با توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل و تامین آب مورد نیاز مخالفت کند در حالی که توسعه شهرک صنعتی شماره دو مورد تاکید استاندار اردبیل و دیگر مدیران استانی می‌باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: علاوه بر تامین آب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل و طرح توسعه آن ضروری است به سمتی حرکت کنیم تا در سایر شهرک‌ها نواحی صنعتی نیز که اغلب تقاضامحور هستند شرایط مساعدی را در تامین آب مورد نیاز فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر