کد خبر: 943435
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: ۹۵۰ دانشجو و اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل برای اعزام به سفر عتبات عالیات ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی در همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان استان اردبیل اظهار کرد: علی رغم افزایش هزینه‌های سفر امسال بیش از ۹۵۰ دانشجو، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های استان برای اعزام به سفر عتبات عالیات ثبت نام کردند.

وی افزود: در بیستمین دوره عتبات عالیات از استان اردبیل ۴۰۰ نفر از دانشگاهیان استان به این سفر نورانی اعزام می‌شوند که بدون شک عشق ولایت در دل‌های تمامی زائران جا گرفته و این سفر یک سفر معنوی می‌باشد که باید به نحو احسن از لحظات حضور در کربلا معلی استفاده شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بااشاره به اینکه جوانان این سرزمین شیفتگان راه ولایت هستند تصریح کرد: ثبت نام دانشگاهیان استان برای اعزام به سفر عتبات عالیات بسیار چشمگیر بوده که این نشان از عشق وعلاقه جوانان به اباعبدالله حسین (ع) را دارد.

حسنی اضافه کرد: امسال همچنین توفیق شد ۳۰۰ زائر دانشگاهی استان اردبیل در اربعین حسینی به سفر عتبات عالیات اعزام شوند که علاوه بر این تعداد دانشجو، ۵۰ نفر از کارکنان و اساتید دانشگاه‌های استان هم عازم شده بودند.

وی افزود: ۱۲۰ زائر در اربعین حسینی بصورت گروهی و بقیه به صورت انفرادی عازم عتبات عالیات شدند و افتخار می‌کنیم که ما خادم زائران سرور سالار شهید هستیم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تاکید کرد: زیارت سید الشهدا توفیقی است که نصیب هرکسی نمی‌شود چرا که این سفر معراج امت رسول الله می‌باشد و زائران باید بدانند که برای این سفر طلبیده شده اند.

وی ادامه داد: برای زائران عتبات عالیات وام قرض الحسنه در نظر گرفته شده که زائران می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی برای سفر زمینی ۲میلیون تومان و برای سفر هوایی ۳ میلیون تومان دریافت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر