کد خبر: 943434
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: استان اردبیل با 8 پله ارتقا در توسعه ICT به جایگاه دوازدهم کشور رسیده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز رزمی در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل اظهار کرد: در دو سال اخیر و در بخش طرح‌های توسعه اینترنت پرسرعت روستایی و تلفن همراه بیش از 380 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا آخر امسال 90 میلیارد تومان پروژه به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بهره‌مندی 26 شهر استان را از پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه یادآور شد و گفت: تا آخر امسال از یک هزار و 600 روستای استان اردبیل یک هزار و 350 روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

 رزمی رتبه استان اردبیل را در حوزه ICT دوازدهم کشور اعلام کرد و افزود: با 8 رتبه صعود جایگاه ما در این سه سال ارتقا یافته به طوری که توسعه شبکه ارتباطی روستایی و همچنین طرح‌های دیگر فناوری‌های نوین توانسته‌ایم به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در عرصه ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات اقدامات و حرکت‌های مثبتی را شاهد بودیم که باید در قالب چنین نمایشگاه‌هایی این دستاوردها به گوش مردم و دیگر مسئولان برسد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: امروز استان اردبیل در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه تلفن ثابت و همراه و اینترنت پرسرعت به جایگاهی رسیده است که جوانان، اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باید از این فضای فراهم شده استفاده کنند.

رزمی عرضه همه محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و کاربردی را در نمایشگاه الکامپ یادآور شد و تصریح کرد: در نهمین نمایشگاه و در یک فضای متفاوت محصولات مختلف تولید داخلی در عرصه فناوری‌های جدید به نمایش گذاشته شده به طوری که در یک هزار و 450 مترمربع فضای نمایشگاهی بیش از 100 شرکت در 51 غرفه توانمندی خود را در معرض دید قرار دادند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با بازدیدی که عموم هموطنان و مسئولان امر از این نمایشگاه انجام خواهند داد شرکت‌های توانمندی معرفی و محصولات خود را به بازار عرضه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر