کد خبر: 943433
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل:
مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل گفت: 217 پروژه عمرانی در روستاهای استان اردبیل بهره برداری شده و در ایام دهه فجر افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آرام حلیم با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ها 187 میلیارد ریال هزینه شده ، اظهار کرد: 6 طرح اقتصادی و اشتغالزایی دیگر هم با 241 میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی افزود: 445 طرح اشتغال پایدار روستایی با پرداخت 932 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در این استان اجرا می شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل اضافه کرد: امسال سهم اعتباری استان اردبیل از محل اشتغال پایدار روستایی هزار و 239 میلیارد ریال است که تاکنون هفت هزار و 139 طرح با 14 هزار و 400 میلیارد ریال در سامانه کارا ثبت شده و از این تعداد هزار و 200 طرح با 2 هزار و 630 میلیارد ریال و اشتغال چهار هزار و 238 نفر در کمیته فنی استان مصوب شده است.

حلیم ادامه داد: این تسهیلات با 10 درصد سود بانکی در نواحی صنعتی ، چهار درصد در مناطق مرزی و 6 درصد در مناطق غیر مرزی پرداخت می شود.

وی بهره مندی 73 درصدی روستاها از آب آشامیدنی ، احداث 122 کیلومتر راه روستایی و گاز رسانی به 470 روستای استان در دولت تدبیر و امید را یادآور شد و گفت: تقویت زیرساخت ها با هدف افزایش تولید، استفاده از سرمایه انسانی روستاییان، آموزش های کاربردی با هدف تولید، سرمایه گذاری با هدف افزایش اشتغال، تقویت و زیبا سازی کالبد روستاها، توسعه کشاورزی، صنایع تبدیلی ،گردشگری و خدماتی ، کاهش تصدی گری دولت و بهبود زندگی روستاییان با افزایش شاخص های رفاه و آسایش از جمله اهداف و اقدامات لازم جهت توسعه روستایی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر