کد خبر: 943292
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
نماینده مردم اهر در مجلس:
نماینده مردم اهر در مجلس گفت: با وجود آنکه هیات وزیران برای تامین خسارت زلزله ارسباران مصوبه‌ای داشته است بانک ها به این مصوبه توجهی نمی‌کنند.

بیت الله عبداللهی اظهار داشت: در جلسه هیات وزیران مصوبه ای برای تامین خسارت زلزله ارسباران در نظر گرفته شد و جدول اعتباراتی نیز لحاظ شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه تا این تاریخ بانک مسکن و کشاورزی ترتیب اثری برای عملیاتی شدن مصوبه هیات وزیران ندادند، بسیار نگران کننده است که این مصوبه در سیما زیرنویس شود اما بانک‌ها زیر بار اجرای آن نروند چرا که این کار باعث ایجاد عدم اعتماد در بین مردم می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات سازمان برنامه و بودجه، اظهار داشت: آقای نوبخت دو  بار در این زمینه اظهاراتی داشتند و به بانک مرکزی نامه نوشتند که تخصیص چنین اعتباراتی از سوی بانک‌ها در قانون بودجه پیش بینی شده است بنابراین باید بانک‌ها هرچه زودتر نسبت به کمک به مردم زلزله‌زده ارسباران اقدام کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها، گفت: مردم نه از بانک‌ها می‌توانند وام بگیرند و نه از عهده بازپرداخت وام‌هایی که قبلا گرفته‌اند بر می‌آیند حتی شاهد هستیم یارانه آنها قطع شده است و کسی به مصوبه دولت اهمیت نمی‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر