کد خبر: 943107
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در 9 ماهه سال‌جاری 56 نفر بر اثرحوادث ناشی از کار دراستان جان خودرا از دست دادند.

 آرتین کمالی اظهار داشت: در 9 ماهه سال‌جاری 56 نفر بر اثرحوادث ناشی از کار دراستان جان خودرا از دست دادند که از این تعداد یک نفر زن و بقیه مرد بودند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

وی افزود:در این مدت تعداد یک هزار و 12 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 33 نفر زن و 979 نفر مرد بودند.

کمالی گفت: تعداد مصدومان حوادث کاری در 9 ماهه امسال گذشته یک هزار و 56 نفر بود که این آمار در این مدت 4 درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در آذرماه امسال تعداد سه نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3 نفر کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین105 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری در آذرماه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به شهریور سال گذشته افزایش حدود 15 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 96 برابر با 67 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و تعداد کل مصدومان حوادث کار نیز در سال 96 برابر با یک هزار و 332 نفر بود که از این تعداد 34 نفر زن و یک هزار و 298 نفر مرد بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر