کد خبر: 942944
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
رئیس دانشگاه تبریز:
رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و موفقیت‌های کشور است، گفت: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قرار گرفته‌ایم که دهه فجر بهترین فرصت برای مرور و تبیین دستاوردها و موفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف و در راس آنها دانشگاه‌ها است.

میررضا مجیدی  در آیین تکریم معاون سابق و معارفه معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف امسال باید به بهترین شکل برای ملت ایران بازگو شود.

وی تاکید کرد: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قرار گرفته‌ایم که دهه‌فجر بهترین فرصت برای مرور و تبیین دستاوردها و موفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف و در راس آنها دانشگاه‌ها است که بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته است.

به گفته وی اگر کشورمان در حوزه‌های مختلف در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی به دستاورد و اقتداری رسیده است به خطر از جان گذشتگی شهدا و خون پاک آنها است که باید ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

رئیس دانشگاه تبریز در ادامه تصریح کرد: امروزه دشمنان این انقلاب با ترفندهای مختلف از جمله با تحریم می‌خواهد، جلو پیشرفت ملت ایران را بگیرند که باید در مقابل توطئه آنان هوشیار بود.

به گفته وی در حال حاضر مشکلاتی در جامعه است که در صورت اراده مسئولان و به کمک مردم می‌توان این مشکلات را حل کرد و در این زمینه نیز دانشگاهیان باید پیشگام باشند.

علی حسین‌زاده‌دلیر معاون پیشین آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز نیز در این آیین در سخنان کوتاهی گفت: در طول چهار سال خدمت در حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اگر کار و تلاشی برای موفقیت هر چه بیشتر دانشگاه تبریز صورت گرفته، به خاطر تلاش و کار همکاران این مجموعه ها و به ویژه حمایت هیئت رئیسه، روسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر