کد خبر: 942943
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها را به‌ویژه در شرایط کنونی دمیدن روح امید، وحدت و همدلی در جامعه عنوان کرد.

محمد محمدپور در جشن سیزده سالگی روزنامه‌ سرخاب در تبریز اظهار داشت: امروز با توجه به تهدیدات، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، یکی از مهم‌ترین مسائل، ایجاد امیدواری در دل مردم است که نقش رسانه‌ها در ایجاد این امید و همدلی بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: رسانه‌ها چشم بینا و زبان گویای مردم برای بیان مسائل، مشکلات و نظارت بر عملکرد مدیران و مسوولان کشور هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت: در عصر حاضر، رسانه‌هاى ارتباط  جمعى از برجسته‌ترین کانال‌هاى انتقال و احیای ارزش‌ها شمرده مى‌شوند و از این رو رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی، کار در عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی را فعالیتی چالشی و مشقت‌بار عنوان کرد و گفت: کسانی که خود با رغبت این مسیر را انتخاب می‌کنند، افرادی علاقمند به آینده‌ کشور و ملت هستند.

محمدپور تصریح کرد: در سال‌های اخیر استان ما از لحاظ تعداد نشریات و رسانه‌های مکتوب و مجازی در رده‌ دوم کشوری قرار گرفته و این امر نشان‌ از مهیا بودن فضای کار در این عرصه و همچنین علاقمندی اصحاب فرهنگ به فعالیت در این راستاست.

محمدپور،‌ حمایت‌های اداره‌‌کل از فعالیت‌های رسانه‌ای اصحاب رسانه و تقویت بعد آموزشی و ایجاد فضای رقابتی سالم برای فعالان این عرصه خبر داد و گفت: دولت در حد توان از فعالیت‌های رسانه‌ای حمایت می‌کند.

وی  تاکید کرد: در مقاطع و برهه‌های مختلف مطبوعات در جای خود در شناسایی و کنترل آسیب‌ها و ایجاد امید تاثیر گذار بوده‌اند و امیدواریم همچنان فضای امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر