کد خبر: 942884
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
مدیرکل راه و شهرسازی خبرداد
مدیرکل راه و شهرسازی از اجرای ۴۱ پروژه راهسازی فعال در سطح استان مرکزی خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی از اجرای ۴۱ پروژه راهسازی فعال در سطح استان مرکزی خبر داد.

 احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به دیدار استاندار، مجمع نمایندگان با وزیر راه و شهرسازی گفت: در این جلسه مشکلات و تنگناهای بخش راه استان مرکزی بررسی شد.

مرزبان اظهار کرد: استاندار مرکزی در این دیدار ضمن برشمردن نیازهای بخش راه استان و طرح‌های قابل‌افتتاح در استان اعلام کرد هم‌اینک در استان طرح‌هایی در بخش راه و شهرسازی موجود است که با تخصیص اعتبارات لازم در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت عالی جغرافیایی استان مرکزی به‌عنوان چهارراه مواصلاتی شمال_ جنوب و شرق _ غرب خواستار توجه جدی وزارت راه و شهرسازی در تخصیص اعتبارات لازم در بخش راه شد.

مرزبان اضافه کرد: در ادامه جلسه هریک از نمایندگان استان مرکزی در مجلس به ارائه مشکلات و نقطه نظرات حوزه‌های انتخاباتی خود پرداختند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: تخصیص اعتبار در خصوص احداث آزادراه قم به اراک، باند دوم شهرستان الیگودرز_ خمین، کمربندی زیرآب، باند دوم خمین به محلات، باند دوم محور ازنا_ شازند، محور توره به بروجرد،  راه مواصلاتی آهنگران _ کمیجان، محور فرمهین _ قهاوند، کمربندی ساوه از مهمترین مباحث ارائه شده از سوی نمایندگان بود.

وی ادامه داد: همچنین باند دوم جاده قدیم ساوه _ تهران، راه مواصلاتی فرمهین _ آشتیان، تقاطع غیر همسطح سنجان، قطار سریع السیر قم _ اراک و مشکلات شرکت واگن پارس از دیگر موارد مورد نظر نمایندگان بود.

مدیرکل راه و شهرسازی بیان داشت :کارگروهی با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل و نسبت به جمع بندی مباحث و ارائه گزارش ظرف مدت دو هفته اقدام کند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار