کد خبر: 942818
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
معاون گردشگری استان اردبیل:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برپایی بزرگ ترین سفره نذری در پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی با هدف رونق گردشگری مذهبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صغری فرشی با اعلام این خبر تصریح کرد: این سفره به طول 100 متر و با مشارکت فعالان حوزه گردشگری استان روز پنج شنبه چهار بهمن ماه برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه سفره نذری در مرقد شیخ صفی الدین اردبیلی اشاره ای به نذورات قابل توجه به نیازمندان در این بنای تاریخی طی سده های گذشته دارد، اضافه کرد: در سفره های نذری از عموم مردم و گردشگران پذیرایی می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: گردشگری مذهبی یکی از قابلیت های استان اردبیل است و در طول سال یکی از اهداف سفر گردشگران به این استان زیارت مرقد شیخ صفی الدین اردبیلی جد خاندان صفوی و عارف نامی و همچنین زیارت امامزاده های واقع در این استان است.

به گفته فرشی برپایی سفره های نذری در قالب سلسله برنامه های جشنواره زمستان بیدار انجام می شود که این طرح با هدف معرفی توانمندی های گردشگری استان در طول فصل زمستان در حال اجرا بوده و بیش از 60 عنوان برنامه در سه ماهه فصل زمستان برای آن تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: تا پایان فصل زمستان برنامه های متنوعی تدارک دیده شده و تعریف رویدادها متناسب با توانمندی شهرستان ها و با هدف رونق گردشگری زمستانی است.   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر