کد خبر: 942811
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: ایثارگران مبلغین فرهنگ ایثار وشهادت و مروجان راستین 40 سال دستاورد پرشکوه جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان اردبیل در استانداری اردبیل اظهار کرد: آزادی  حریت امروز کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است و باید حق تمام کسانی که در راه دفاع از تمامیت کشور و ناموس این وطن به پا خاستند به بهترین نحو ادا شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مساله اشتغال جامعه ایثارگران برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: ما برای بکارگیری ایثارگران و حل مشکلات معیشتی و اشتغال آنان نهایت تلاش خود را بکار بستیم و این را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

رئیس شورای هماهنگی ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه مشکل اشتغال در بین ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان دغدغه تمام مسئولان در استان اردبیل است، گفت: در صورت صدور مجوزهای استخدام، تمامی دستگاه‌ها سهمیه مربوط به جذب فرزندان ایثارگران، شهدا و جانبازان را اعمال خواهند کرد.

بهنامجو با یادآوری اینکه با واگذاری کشت و صنعت مغان در روزهای اخیر زمینه بکارگیری و ایجاد اشتغال برای 2 هزار نفر فراهم خواهد شد، گفت: با رایزنی که با مسئولان این شرکت خواهیم داشت به طور قطع نسبت به تخصیص سهمیه استخدامی ایثارگران و فرزندان آنها تاکید می‌کنیم.

وی انقلاب اسلامی را ثمره جانفشانی‌های قشر ایثارگر و رزمندگان در ایام انقلاب و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: امروز با قاطعیت اعلام می‌کنیم اگر بار دیگر مشکلی در کشور رخ دهد و ایران اسلامی شاهد تهدید و آسیب باشد باز هم این ایثارگران خواهند بود که در صف مقدم مبارزه با دشمنان قرار خواهند گرفت.

استاندار اردبیل با تاکید بر جلب رضایت جامعه ایثارگران و تامین نیازمندی‌های درمانی، فرهنگی و اشتغال آنان بیان کرد: ما درصددیم تا مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران از طریق مرکز حل شده و این عزیزان بیش از این در تنگنای تامین نیازهای درمانی و دارویی خود قرار نگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر