کد خبر: 942773
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی:
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: اعتبار اختصاص یافته برای نخستین بسته حمایتی بیمه شدگان از سوی دولت ١٤٥٠ میلیارد تومان است که به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

رحیم اردلان در خصوص بیمه شدگان مشمول سبد حمایتی دولت  اظهار داشت: تمام بیمه شدگانی که حقوق کمتر از سه میلیون تومان دریافت می کنند مشمول این بسته هستند و تعداد آنها ٦ میلیون و ١٥٠ هزار نفر هستند .

وی در خصوص شناسایی و تایید بیمه شدگان مشمول بسته حمایتی دولت گفت: دیتا توسط سازمان تامین اجتماعی شناسایی و در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و کنترل شد و در نهایت پس از تایید سازمان هدفمندی یارانه ها به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

اردلان افزود: در لیست بیمه شدگان واجد شرایط کمک دولت، بیمه شدگان اجباری، اختیاری، حرف و مشاغل آزاد و مقرری بگیران بیمه بیکاری وجود دارد. از امروز واریز اعتبار بسته حمایتی افراد تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی آغاز می شود و اگر سیستم بانکی دچار اشکالی نشود، تا شامگاه امروز تمامی واریزها انجام خواهد شد؛ در غیراین صورت این مرحله از طرح بسته حمایتی تا پایان فردا (یکشنبه ٣٠ دی ماه جاری) به اتمام می رسد.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: لیست بیمه شدگانی که برای سازمان هدفمند سازی یارانه ها ارسال شده است افرادی هستند که از فروردین لغایت مهر سال جاری شاغل بودند و در این مدت به سازمان تامین اجتماعی لیست حق بیمه پرداخت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: بسته حمایتی بیمه شدگان نقدی است و به حساب سرپرست خانوار واریز می شود . البته مبلغ آن ثابت نیست و به بُعد خانوار بستگی دارد. خانوار های یک نفره یکصد هزار تومان، خانوارهای دونفره ١٥٠ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ٢٠٠ هزار تومان، خانوارهای چهارنفره ٢٥٠ هزار تومان و خانوارهای ٥ نفره به به بالا ٣٠٠ هزار تومان دریافت می کنند.

اردلان در مورد خانوارهایی  که بیش از یک نفر از آنها شامل بسته حمایتی دولت باشند و گفت: سهمیه هر خانوار فقط یک بسته حمایتی است.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی در خصوص کسانی که بسته حمایتی را دریافت نکنند و در مورد عدم دلیل دریافت آن سئوال داشته باشند، گفت: این افراد از روز دوشنبه می توانند با ارسال پیام به سامانه  #٤*٤* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند، همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی نیز با شماره تماس ١٤٢٠ آماده پاسخ گویی به بیمه شدگان در مورد بسته حمایتی هستند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی مبینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
من بیکار هستم واز بیمه بیکاری استفاده میکنم وهنوز کمک معیشتی دریافت نکردم باید چه کار کنم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر