کد خبر: 942735
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
فرمانده سپاه استان سمنان خطاب به مردم میغان:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی خطاب به مردم روستای میغان شاهرود، از آنان برای برگزاری آیین گلریزان «رمه امید» تجلیل کرد و گفت: این مراسم چراغ انفاق در راه خدا را روشن کرد.


سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در این پیام خطاب به مردم میغان بیان کرده است که گلریزان «رمه امید» در میغان چراغ «انفاق در راه خدا» را روشن کرد.

مشروح پیام فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خطاب به مردم میغان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَّثَلُ الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ کَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِی کُلِّ سُنبُلَةٍ مِّائَةُ حَبَّةٍ وَاللَّهُ یُضَاعِفُ لِمَن یَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ» بقره/261

«مثل آنان که اموالشان را در راه خدا انفاق می‌کنند، مانند دانه‌ای است که هفت خوشه برویاند، در هر خوشه صد دانه باشد؛ و خدا برای هر که بخواهد چند برابر می‌کند و خدا بسیار عطا کننده و داناست.»

در بُرهه‌ای از زمان که دشمن به دلیل مشکلات اقتصادی، در پی شکستن اتحاد، همدلی و مقاومت ایران اسلامی است، مردمی از دیار غیرت و مردانگی دور هم آمدند و با ایثار مال خود؛ ایمان، محبت، همت و همدلی را به نمایش گذاشتد.

در ادامه این متن آمده است: «میغان» خطه‌ای از استان سمنان که با تقدیم بیش از 100 شهید از بهترین جوانان خود، ایثار و از خودگذشتگی را در راه دفاع از اسلام و انقلاب به نمایش گذاشت، اکنون با برپایی «گلریزان رمه امید» و بذل کمک‌های ارزشمند، چراغ «انفاق در راه خدا» را روشن نمود و گُل امید را در چلّه زمستان به خانواده‌ای که معیشت او در آتش سوخته بود، کریمانه هدیه کرد. یقیناً این همت و همدلی در دنیا رمز پیشرفت و در آخرت کلید ترفیع است.

این جانب بر خود لازم می‌دانم ضمن دعا برای سلامت و سعادت نیکوکاران آن دیار، حسن الطفات شما عزیزان را ارج نهاده و مزید توفیقات را مسألت دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر