کد خبر: 942664
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
پروژه ساختمان پلاسکو؛ خیلی دور خیلی نزدیک
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اتمام هر چه سریع‌تر پروژه ساختمان پلاسکو نیازمند هماهنگی دستگاه‌ها به ویژه شهرداری با بنیاد مستضعفان است، در غیر این صورت افتتاح پروژه تا سال ۹۹ بعید به نظر می‌رسد.
جوان آنلاین: مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند اجرای پروژه بازساخت ساختمان پلاسکو، گفت: مسئولان و مجریان این پروژه اعلام کرده‌اند که ساختمان پلاسکو تا مهر ماه سال ۹۹ ساخته می‌شود، اما به نظر من با توجه به شرایط اجرای پروژه و رویکرد سازمان‌های تأثیرگذار در این اجرای آن، ساختمان جدید پلاسکو تا زمان مقرر به بهره برداری نمی‌رسد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه بازساخت ساختمان پلاسکو بعد از گذشته دو سال هنوز پیشرفتی نداشته و اکنون مسئولان به دنبال اخذ مجوز ساخت هستند، که این مسئله نشان می‌دهد که مسیر اجرای پروژه بسیار پر مانع است.

وی گفت: البته بنیاد مستضعفان عملکرد خوبی در اجرای پروژه بازساخت ساختمان پلاسکو داشته، اما نهاد‌های دیگر مانند شهرداری و سازمان میراث فرهنگی نتوانستند به تعهداتشان عمل کنند. به نظر من مسئولان شهرداری تهران باید برگزاری جلسات را متوقف کرده و به صورت میدانی کار را در دست بگیرند.

شهرداری تهران باید یک بار برای همیشه پرونده ساختمان پلاسکو و ابعاد فنی آن از جمله تعداد واحد‌های ساختمان، میزان مشائات و تعداد پارکینگ را تعیین تکلیف کند، اما وجود نهاد‌های متعدد تصمیم گیر در شهرداری و بخش‌های دیگر اجرای پروژه پلاسکو را با مشکل مواجه کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: شهرداری تهران باید یک بار برای همیشه پرونده ساختمان پلاسکو و ابعاد فنی آن از جمله تعداد واحد‌های ساختمان، میزان مشائات و تعداد پارکینگ را تعیین تکلیف کند، اما وجود نهاد‌های متعدد تصمیم گیر در شهرداری و بخش‌های دیگر اجرای پروژه پلاسکو را با مشکل مواجه کرده است.

کیانپور ادامه داد: اخیرا مسابقه طراحی نقشه ساختمان پلاسکو برگزار شد، اما در نهایت شهرداری تهران اعلام کرد که پلاسکو مانند ساختمان قبلی باید ساخته شود، حال باید مشخص شود که این اقدامات با چه هدفی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اتمام هر چه سریع‌تر پروژه ساختمان پلاسکو نیازمند هماهنگی دستگاه‌ها به ویژه شهرداری با بنیاد مستضعفان است، در غیر این صورت افتتاح پروژه تا سال ۹۹ بعید به نظر می‌رسد.
 
منبع: خانه ملت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار