کد خبر: 942577
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: با همکاری دو جانبه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و سازمان آتش نشانی تبریز، بیش از 1800 نفر از دهیاران آذربایجان شرقی تحت آموزش‌های ایمنی و آتش نشانی قرار می‌گیرند.
محمد قلیزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی در جامعه به‌ منظور بسترسازی برای گسترش دانش ایمنی و توانمندی ایمنی سرمايه‌های انسانی در زمان بروز حوادث، دوره آموزشی آشنایی با اصول ایمنی و آتش نشانی ویژه دهیاران استان از شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
 
وی اضافه کرد: این دوره آموزشی به صورت کوتاه مدت برای هر گروه معرفی شده از سوی استانداری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد و اجرای کلاس‌های آموزشی عملی اطفاء حریق نیز از دیگر اقدامات آموزشی سازمان آتش نشانی خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای این دوره کلاس‌های آموزشی "آشنایی با اصول ایمنی و آتش نشانی" نقش موثری در آگاهی و پیشگیری از وقوع حوادث دارد، گفت: هدف عمده سازمان آتش نشانی فرهنگ سازی، آگاه سازی و پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه بوده و ما مصمم به تداوم آموزش‌های مختلف ایمنی در آینده هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر