کد خبر: 942560
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
وقتی تعداد خیرین یک شهر از نیازمندان آن شهر بیشتر است
مسوول امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سمنان تعداد خیرین حامی نیازمندان سمنانی که با این مؤسسه همکاری دارند را تعداد 6700 خیر و نیکوکار عنوان کرد.

لیلا رئیسیان گفت: در حال حاضر تعداد بالغ بر 5000 نفر از افراد بی بضاعت و نیازمند در استان سمنان از حمایت های مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در سمنان بهره مند می شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بالغ بر یک هزار و 294 خانوار نیازمند و بی بضاعت استان در قسمت های مختلف از خدمات و حمایت های مادی و معنوی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در استان سمنان بهره می برند.

مسوول امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سمنان اضافه کرد: از این تعداد خانوار بی بضاعت و نیازمند، 126 خانوار در بخش ایتام، 213 خانوار بی سرپرست، 103 خانوار در بخش بدسرپرست، 162 خانوار از کار افتاده، 23 خانوار بیماران صعب العلاج، 95 خانوار در بخش سالمندان و 34 خانوار سادات نیز از حمایت های لازم در سطح استان سمنان استفاده می کنند.

رئیسیان تصریح کرد: همچنین با کمک خیرین و نیکوکاران، به 119 خانوار کم درآمد این استان حمایت و کمک لازم انجام می شود، همچنین 24 خانوار در بخش کمک به زندانیان، و 123 خانوار در بخش کمک به افراد مطلقه از مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها کمک دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: تا کنون با حمایت خیرین و مردم نوع دوست و خیرخواه استان سمنان، تعداد 239 خانوار این استان هزینه درمانی شامل خدمات نقدی و غیرنقدی و خدمات درمانی مستقیم شامل معرفی به پزشک های متخصص داروخانه ها... را دریافت کردند، از این تعداد پرونده هزینه درمانی، 27 پرونده مربوط به بیماران سرطانی است که کمک دریافت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد 33 خانوار نیز در بخش هزینه خرید جهیزیه عروس کمک دریافت می کنند، در سالجاری، تا کنون 70سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا شده است.

مسوول امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سمنان خاطرنشان کرد: نمایندگی سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها از فروردین سال 89 درسمنان تأسیس شده است، و این نمایندگی در شهرهای دامغان، شاهرود(دوشعبه ایتام وجهیزیه و شعبه کاریابی ودرمان)، گرمسار و درجزین نیز شعبه فعال دارد.

وی اظهار داشت: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در سمنان نیز سه شعبه فعال شامل شعبه ایتام سادات، شعبه امور شعب و شعبه جهیزیه درمان دارد که با حمایت و مشارکت فعالان و خیرین و همشهریان نوع دوست در حال ارائه خدمت و حمایت های مادی و معنوی به نیازمندان و افراد بی بضاعت هستند.

رئیسیان یادآور شد: شهروندان خیرخواه و نوع دوست شهر سمنان می توانند با تماس با شماره های 4 – 33341041- 023 و 09395884302 از چگونگی کمک و مشارکت در این طرح و طرح های دیگر اطلاع کسب کنند، همچنین از طریق واریز به شماره حساب بانک ملی : 0109069923000 و شماره کارت بانک ملی : 6037991199527825 می توانند حامی و خیرخواه هزاران نفر از افراد نیازمند و بی بضاعت در آستانه سال جدید باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر