کد خبر: 942532
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
داوودی در پی دستور اخیر حسین انتظامی مطرح کرد
ابوالحسن داوودی با اشاره به اینکه ادغام یعنی کوچک‌تر و مفیدتر شدن گفت: گاهی وقتی از چابک‌سازی صحبت می‌شود با یک مجموعه بزرگ‌تر و پیچیده‌تر مواجه می‌شویم، امیدوارم در مورد ادغام موسسه رسانه‌های تصویری با چنین سازمانی روبه‌رو نشویم.
این تهیه‌کننده و کارگردان سینما به ایسنا گفت: برخی از موسسات و مراکز مشابه در حال حاضر هیچ کارکردی ندارند، دکتر انتظامی باید در مورد آن‌ها هم تمهیداتی بیندیشد. وی ادامه داد: ادغام‌کردن موسسات با یکدیگر می‌تواند صرفه اقتصادی داشته باشد، اما این امر به نوع مدیریت و برنامه‌ریزی بستگی دارد. برخی مواقع دو سازمان با یکدیگر ادغام می‌شوند، اما هزینه مجموعه تشکیل شده بیشتر از دو سازمان قبلی است. کارگردان «رخ‌دیوانه» تصریح کرد: ادغام موسسه رسانه‌های تصویری باید با دقت انجام شود تا سینماگران و هنرمندان با مجموعه‌ای پیچیده و منقبض و با تعداد نیروی زیاد مواجه نشوند.
تهیه‌کننده «زادبوم» یادآور شد: برخی شرکت‌های بخش خصوصی مدت‌هاست به طور موازی فعالیت‌های موسسه رسانه‌های تصویری را انجام می‌دهند، بنابراین دیگر این موسسه خروجی مناسبی نخواهد داشت.
داوودی در پایان گفت: آقای یزدانی با توجه به سابقه و شناختی که دارند می‌توانند این مأموریت را به خوبی انجام دهند و از ادغام موسسه رسانه‌های تصویری با موسسات مرتبط یک مجموعه چابک، کوچک و دوستانه ایجاد کنند تا مراجعه کنندگان با پیچیدگی‌های مناسباتی روبه‌رو نشوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار